W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

SEPIS - System Ewidencji Państwowej Inspekcji Sanitarnej jest narzędziem do obsługi procesów Państwowej Inspekcji Sanitarnej

System jest obowiązkowy dla inspekcji i służy do podejmowania zgłoszeń o bliskich kontaktach od obywateli i zgłoszeń z infolinii. Prosimy, aby wszyscy pracownicy inspekcji zajmujący się Covid-19 mieli założone konta.

Cropped image of a young man working on his laptop in a coffee shop, rear view of business man hands busy using laptop at office desk, young male student texting on computer sitting at wooden table

System jest obowiązkowy dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej w związku z czym prosimy aby osoby zajmujące się COVID - 19 miały założone konta.

W obecnej wersji system automatyzuje obsługę zgłoszeń do Państwowej Inspekcji Sanitarnej.

Aktualne zgłoszenia w systemie:

  • Infolinii Centrum Kontaktu (22 25 00 115) – zgłoszenia zarejestrowane przez użytkowników CCIG – Infolinia, na podstawie rozmów telefonicznych.
  • Zgłoszenia elektroniczne – zgłoszenia na podstawie formularza udostępnionego na Gov.pl. UWAGA, dane osoby zgłaszającej (PESEL, Imię i Nazwisko) są w tym przypadku potwierdzone za pomocą Profilu Zaufanego.
  • Zgłoszenia z innych stacji sanitarno-epidemiologicznych, np. prośba o nałożenie kwarantanny na osobę przebywającą w innym powiecie.

Obsługa zgłoszeń jest prosta.

  • Po zalogowaniu domyślnie zobaczysz listę zgłoszeń przypisanych do swojej stacji.
  • Nowo zarejestrowane zgłoszenie (Nowe) lub przekazane do obsługi z innej stacji (Przekazane) możesz Podjąć, tym samym informując innych, że zajmujesz się daną sprawą.
  • Po załatwieniu sprawy Rozwiąż zgłoszenie. UWAGA, pamiętaj o dodaniu komentarza do zgłoszenia z informacją o sposobie jego rozwiązania. Będzie to informacja dla innych użytkowników systemu, w tym pracowników Centrum Kontaktu, którzy będą mogli zweryfikować co się wydarzyło np. przypadku ponownego kontaktu telefonicznego ze zgłaszającym.

Możesz też:

  • Przekazać sprawę do obsługi w innej stacji.
  • Otworzyć ponownie zgłoszenie jeżeli tego wymaga dana sprawa.
  • Stworzyć własne nowe zgłoszenie do innej stacji – takie zgłoszenie pojawi się na liście zgłoszeń w tej stacji.

Informacje o systemie:

  • Aktualna wersja [1.2.0-rc9, 1.2.0-rc11]  (30-10-2020)
    • Nowe funkcjonalności:
      • Automatyczne tworzenie nowych zgłoszeń na podstawie formularza kontaktowego na Gov.pl
  • Wersja [1.2.0-rc9, 1.2.0-rc10] (29-10-2020)
    • Nowe funkcjonalności:
      • Komentarze przy wykonywaniu akcji Rozwiąż, Przekaż i Otwórz ponownie na zgłoszeniach.
      • Możliwość zgłaszania nowych kont w systemie - rola Administratora stacji.
  •  Wersja [1.2.0-rc2, 1.2.0-rc5] (25-10-2020)
    • Naprawione błędy:
      • Nieprawidłowa rejestracja nazwy użytkownika w komentarzu po podjęciu zgłoszenia.
      • Błąd w automatycznym przypisywaniu zgłoszeń do stacji w kilku powiatach w województwie warmińsko-mazurskim

Szczegółowa instrukcja obsługi systemu i założenia Profilu Zaufanego:

Materiały

Instrukcja​_zgłoszenia​_nowego​_konta​_w​_systemie​_SEPIS
Instrukcja​_zgłoszenia​_nowego​_konta​_w​_systemie​_SEPIS.pdf 0.93MB
Instrukcja​_systemu​_SEPIS​_dla​_Centralnej​_Inspekcji​_Sanitarnej
Instrukcja​_systemu​_SEPIS​_dla​_Centralnej​_Inspekcji​_Sanitarnej.pdf 4.07MB
PZ​_ustalenie​_hasla​_i​_odlaczenie​_od​_banku
PZ​_ustalenie​_hasla​_i​_odlaczenie​_od​_banku.mp4 19.15MB

Wideo