W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Specjalista ds. administracyjnych

30.08.2024

Happy manager handshaking with a candidate after successful job interview in the office.

Graniczna Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Gdyni poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalista ds. administracyjnych.

 

Miejsce pracy:

Graniczna Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Gdyni, ul. Kontenerowa 4, 81-155 Gdynia.

 

Niezbędne wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

· wykształcenie wyższe z zakresu administracji, zarządzania, ekonomii lub kierunków pokrewnych

· obsługa pakietu MS Office

· stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisko

· nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

· korzystanie z pełni praw publicznych

 

Wymagania dodatkowe:

· rzetelność i odpowiedzialność

· dobra organizacja pracy

· umiejętność pracy w zespole

· mile widziana umiejętność przygotowania i weryfikacji dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

· prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w prowadzeniu samochodu

· mile widziana znajomość języka angielskiego

 

Zakres zadań:

· obsługa kancelaryjna (organizowanie sprawnej pracy w sekretariacie GSSE w Gdyni)

· nadzór nad zaopatrzeniem w artykuły niezbędne dla funkcjonowania GSSE w Gdyni oraz nadzór nad sprawami gospodarczymi

· prowadzenie ksiąg inwentaryzacyjnych oraz kartotek środków trwałych

· sporządzania zapytań ofertowych, zamówień oraz dokonywanie zakupów

 

Warunki pracy:

· stanowisko: Specjalista ds. administracji

· umowę o pracę na zastępstwo, czas pracy 7:30 – 15:05

· praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie

 

Oferujemy:

· możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych

· dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 30% wynagrodzenia zasadniczego oraz nagrody jubileuszowe

· dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”

 

Wymagane dokumenty:

· życiorys/CV i list motywacyjny

· kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

· podpisane dokumenty (dostępne w załączniku):

· Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji

· Oświadczenie na potrzeby naboru na stanowisko pracy

 

Dokumenty należy przesłać do dnia 20.09.2024 r. · pocztą elektroniczną na adres: kadry.gsse.gdynia@sanepid.gov.pl

· pocztą tradycyjną na adres: Graniczna Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdyni, ul. Kontenerowa 4, 81-155 Gdynia z dopiskiem na kopercie ,,rekrutacja’’ lub składać osobiście w sekretariacie GSSE w Gdyni.

Jednocześnie informujemy, iż CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji nie są przechowywane. Po zakończeniu rekrutacji są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.

Materiały

Klauzula​_in​_rekrutacja​_GSSE​_09​_2023
Klauzula​_in​_rekrutacja​_GSSE​_09​_2023.pdf 0.12MB
Oświadczenia​_na​_potrzeby​_naboru​_na​_stanowisko​_pracy​_w​_GSSE​_w​_Gdyni
Oświadczenia​_na​_potrzeby​_naboru​_na​_stanowisko​_pracy​_w​_GSSE​_w​_Gdyni.pdf 0.08MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.09.2023 13:43 Tomasz Dzidziul
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Tomasz Dzidziul
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Specjalista ds. administracyjnych 9.0 19.09.2024 12:29 Tomasz Dzidziul
Specjalista ds. administracyjnych 8.0 19.09.2024 12:28 Tomasz Dzidziul
Ogłoszenie 7.0 19.09.2024 12:24 Tomasz Dzidziul
Oferty pracy 6.0 30.08.2024 14:49 Tomasz Dzidziul
Oferty pracy 5.0 30.08.2024 14:46 Tomasz Dzidziul
Oferty pracy 4.0 28.09.2023 14:18 Tomasz Dzidziul
Oferty pracy 3.0 14.09.2023 13:47 Tomasz Dzidziul
Oferty pracy 2.0 14.09.2023 13:45 Tomasz Dzidziul
Oferty pracy 1.0 14.09.2023 13:43 Tomasz Dzidziul

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}