Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie znak: DOK-3.7700.62.2024.EP
13.11.2024
Na podstawie art. 401 ust. 3, ust. 4 oraz art. 397 ust. 2 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1087, z późn. zm.) Minister Infrastruktury zawiadamia o wszczęciu na wniosek Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, zwanego dalej „PGW WP”, postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwoleń wodnoprawnych na:
- usługę wodną, tj. trwałe odwadnianie wykopów budowlanych,
- rozbiórkę istniejącego urządzenia wodnego, tj. jazu w km 15+880 rzeki Słudwi,
- wykonanie urządzenia wodnego, tj. jazu w km 15+880 rzeki Słudwi,
- wykonanie i likwidację tymczasowych urządzeń wodnych tj. grodzy na górnym
i dolnym stanowisku projektowanego jazu, a także kanału obiegowego,
niezbędnych dla realizacji zadania pn. „Opracowanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem decyzji administracyjnych na potrzebę: Budowy jazu w km 15+880 rz. Słudwia”, planowanego na terenie obrębu Złaków Borowy, gm. Zduny, pow. łowicki.
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572), zwanej dalej „Kpa” strony mogą zapoznać się z aktami sprawy w Departamencie Orzecznictwa i Kontroli Gospodarowania Wodami Ministerstwa Infrastruktury, ul. Nowy Świat 6/12, Warszawa, od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 – 15.00, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pod numerem telefonu: 22 522 56 80 oraz uzupełnić zebrany materiał dowodowy w sprawie, w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Wnioski, uwagi i wyjaśnienia w przedmiotowej sprawie strony zainteresowane prowadzonym postępowaniem mogą także przesłać do Ministra Infrastruktury na adres: Ministerstwo Infrastruktury, ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa.
Informuję, iż zgodnie z art. 41 § 1 Kpa w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu, w tym adresu elektronicznego.
W razie zaniedbania ww. obowiązku, doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny na podstawie art.41 § 2 Kpa.
Jednocześnie na podstawie art. 36 § 2 Kpa informuję, że nie będzie możliwe załatwienie przedmiotowej sprawy w terminie określonym w art. 35 Kpa, z uwagi na szczególnie skomplikowany charakter tej sprawy oraz konieczność zapewnienia stronom czynnego udziału na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Przewidywany termin załatwienia przedmiotowej sprawy - do dnia 13 stycznia 2025 r.
Pouczenie
Stronie przysługuje prawo wniesienia ponaglenia na bezczynność lub przewlekłość organu do Ministra Infrastruktury jeżeli:
1. nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 Kpa lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 Kpa (bezczynność);
2. postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Zgodnie z art. 37 § 2 Kpa ponaglenie należy uzasadnić.
Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, tj. od dnia 13 listopada 2024 r.
Materiały
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie znak: DOK-3.7700.62.2024.EPObwieszczenie_o_wszczęciu_postępowania_administracyjnego_w_sprawie_znak_DOK-37700622024EP.pdf 0.15MB
Podstawa prawna
art. 401 ust. 3 i 4 oraz art. 397 ust. 2 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U z 2024 r. poz. 1087 z późn. zm.) https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20240001087/U/D20241087Lj.pdf
art. 10 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572) https://www.dziennikustaw.gov.pl/DU/2024/572/D2024000057201.pdf
- Pierwsza publikacja:
- 13.11.2024 12:05 Adam Bielecki
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Ewelina Pierścińska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie znak: DOK-3.7700.62.2024.EP | 1.0 | 13.11.2024 12:05 Adam Bielecki |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP