Jak uzyskać informację publiczną
Informacje publiczne udostępniamy w trybie przewidzianym przez ustawę z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
W przypadku braku informacji na stronie internetowej udostępniamy ją na wniosek, który możesz:
-
wysłać pocztą elektroniczną na adres: kancelaria@mi.gov.pl,
-
wysłać pocztą lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej,
-
doręczyć osobiście do Kancelarii Głównej MI, przy ul. Chałubińskiego 4/6 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.30 do 16.00.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20011121198
Informacje o publikacji dokumentu
- Ostatnia modyfikacja:
- 28.11.2019 14:08 Dawid Krzyżewski
- Pierwsza publikacja:
- 03.04.2019 11:18 Dawid Krzyżewski