Kolejne spotkanie Zespołu ds. opracowania zasad organizacji sztabu na potrzeby prowadzenia działań ratowniczych
28.07.2021
W dniach 27-28 lipca br. w Bazie Ratownictwa Wodnego Komendy Powiatowej PSP w Sieradzu zorganizowane zostało II spotkanie Zespołu ds. opracowania „Zasad organizacji sztabu na potrzeby prowadzenia działań ratowniczych”.
Działania mają na celu wypracowanie rozwiązań umożliwiających tworzenie map dla sztabu (przy wykorzystaniu systemu ArcGIS). Narzędzie będzie wspomagać działania KDR, a opracowywane zasady opiszą i usystematyzują zagadnienia związane z organizacją i funkcjonowaniem sztabu tworzonego na potrzeby działań ratowniczych.
Przypomnijmy, że pierwsze spotkanie Zespołu odbyło się w dniach 28-29 czerwca br. - https://www.gov.pl/web/kgpsp/spotkanie-zespolu-ds-opracowania-zasad-organizacji-sztabu-na-potrzeby-prowadzenia-dzialan-ratowniczych
Opracowanie: Krajowe Centrum Koordynacji Ratownictwa i Ochrony Ludności KG PSP