Rektor-Komendant Akademii Pożarniczej ogłasza nabór w ramach przeniesienia służbowego
22.01.2025
Rektor-Komendant Akademii Pożarniczej ogłasza nabór w ramach przeniesienia służbowego funkcjonariusza na stanowisko specjalisty w rektoracie.
Informacje ogólne:
- nazwa stanowiska: specjalista – Rektorat – codzienny system czasu służby;
- liczba stanowisk, na które prowadzony jest nabór: 1 (słownie: jedno);
- miejsce pełnienia służby: Akademia Pożarnicza, ul. J. Słowackiego 52/54 w Warszawie;
- uposażenie zasadnicze zostanie ustalone na podstawie 9 grupy zaszeregowania.
Podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 września 2021 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 1750, z późn. zm.) w sprawie uposażenia strażaków Państwowej Straży Pożarnej, załącznik - tabela nr 4 zaszeregowanie stanowisk służbowych w Akademii Pożarniczej do grup uposażenia zasadniczego.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku specjalisty w Rektoracie to m.in.:
- realizacja polityki promocyjnej i marketingowej Uczelni,
- przygotowywanie materiałów promocyjnych,
- zamawianie gadżetów reklamowych,
- udział i organizacja targów, konferencji, uroczystości także poza miejscem służby,
- udział w uroczystościach organizowanych przez APoż,
- koordynowanie kalendarium wydarzeń w Uczelni,
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi PSP, MSWiA oraz innymi instytucjami,
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi w Uczelni w celu rozpowszechniania oferty edukacyjnej i komercyjnej,
- zarządzanie aktualnościami w serwisach internetowych oraz mediach społecznościowych,
- prace analityczne i udział w projektach merytorycznych,
- wsparcie czynności administracyjno-organizacyjnych.
Wymagania konieczne stawiane kandydatom na stanowisko specjalisty w Rektoracie:
- oficer pożarnictwa,
- doświadczenie zawodowe pozwalające na zajmowanie stanowiska specjalista w Akademii Pożarniczej (9 grupa zaszeregowania),
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- dyspozycyjność,
- nienaganny przebieg dotychczasowej służby: kandydat nieukarany żadną z kar dyscyplinarnych określonych w art. 117 ust. 1, w tym w trybie określonym w art. 118 ust. 1 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1443 tj., z późn. zm.), pozytywna opinia służbowa.
Wymagania pożądane od kandydatów na stanowisko specjalisty w Rektoracie:
- doświadczenie w organizacji uroczystości,
- wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane: marketing, zarządzanie, administracja,
- prawo jazdy kat. B,
- wysoka inicjatywa własna,
- kreatywne myślenie, twórcze podejście do wykonywania zadań,
- chęć podnoszenia kwalifikacji.
Wymagane dokumenty:
- raport o przyjęcie do służby w Akademii Pożarniczej,
- CV (uwzględniające przebieg służby i pracy),
- dokument potwierdzający posiadanie wyższego wykształcenia,
- kserokopia zaświadczenia potwierdzającego aktualne badania lekarskie, stwierdzające zdolność do prawidłowego wykonywania obowiązków służbowych na zajmowanym dotychczas stanowisku,
- zaświadczenie potwierdzające staż służby,
- zgoda przełożonego na wzięcie udziału w ogłoszonym naborze i potwierdzenie wyrażenia zgody na ewentualne przeniesienie służbowe funkcjonariusza,
- kserokopia ostatniej opinii służbowej,
- kserokopia indywidualnej karty oceny sprawności fizycznej strażaka przeprowadzonej w 2024 r.,
- oświadczenie o treści : „Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), dobrowolnie wyrażam zgodę, na przetwarzanie moich danych osobowych podanych przeze mnie w dokumentach złożonych w postępowaniu w sprawie naboru, na zasadzie przeniesienia służbowego w Akademii Pożarniczej w związku z ogłoszeniem o naborze do służby na stanowisko specjalisty, przez Rektora-Komendanta Akademii Pożarniczej z siedzibą w Warszawie, przy ul. Słowackiego 52/54, w celu przeprowadzeniu postępowania kwalifikacyjnego.
Dodatkowe informacje:
Termin składania ofert: 31.01.2025 r.
Planowany termin rozpoczęcia służby w APoż: I kwartał 2025 r.
Miejsce złożenia dokumentów:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie należy złożyć w Kancelarii ogólnej APoż lub przesłać drogą pocztową adres: Akademia Pożarnicza ul. Juliusza Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa.
Niezależnie od sposobu dostarczenia dokumentów na kopercie należy dopisać: specjalista – Rektorat (decyduje data wpływu i zarejestrowania, a nie data stempla pocztowego); bądź przesłać w formie elektronicznej na adres mailowy Działu
Kadr: kariera@apoz.edu.pl – w tytule wiadomości proszę wpisać: specjalista – Rektorat
- Dokumenty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
- Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
- Niepoinformowanie kandydata o wynikach naboru będzie równoznaczne z odrzuceniem jego oferty.
- Nadesłanych dokumentów nie zwracamy - oferty kandydatów, którzy nie zostali wybrani zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procesu naboru.
- Dodatkowych informacji udziela Dział Kadr pod numerem telefonu 22 5617769.
Szczegółowe informacje pod linkiem: Przeniesienie służbowe funkcjonariusza PSP do służby w Akademii Pożarniczej - stanowisko specjalista w Rektoracie
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:
- Administratorem przetwarzającym Pani(a) dane osobowe jest Rektor-Komendant Akademii Pożarniczej, z siedzibą w Warszawie (01-629), przy ul. Słowackiego 52/54 (adres poczty elektronicznej: kancelaria@apoz.edu.pl).
- W Akademii Pożarniczej wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, adres: 01-629 Warszawa, ul. Słowackiego 52/54, adres poczty elektronicznej: iod@apoz.edu.pl.
- Pani(a) dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania w sprawie naboru do służby na zasadach przeniesienia służbowego w Akademii Pożarniczej, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO w zw. z art. 28 b ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. 2024 r. poz. 1443, z późn. zm.).
- Odbiorcą Pani(a) danych osobowych są – nie istnieją odbiorcy.
- Pani(a) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Pani(a) dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia postępowania kwalifikacyjnego.
- Posiada Pani(-) prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- W odniesieniu do przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody posiada Pani(-) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Posiada Pani(-) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna Pani (a), że przetwarzanie narusza przepisy RODO.
- Podanie przez Panią(a) danych osobowych w postępowaniu w sprawie naboru do służby na zasadach przeniesienia służbowego w Akademii Pożarniczej jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązku przedłożenia dokumentów wymaganych w naborze do służby na zasadach przeniesienia służbowego będzie brak możliwości uczestnictwa w tym postępowaniu.
- Przetwarzanie podanych przez Panią(a) danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.