Rektor-Komendant Akademii Pożarniczej ogłasza nabór w ramach przeniesienia służbowego
07.01.2025
Rektor-Komendant Akademii Pożarniczej ogłasza nabór w ramach przeniesienia służbowego funkcjonariusza na stanowisko głównego specjalisty w dziale IT.
Informacje ogólne:
- nazwa stanowiska:
- główny specjalista – Dział IT – codzienny system czasu służby; - liczba stanowisk, na które prowadzony jest nabór:
- 1 (słownie: jedno); - miejsce pełnienia służby:
- Akademia Pożarnicza, ul. J. Słowackiego 52/54 w Warszawie; - uposażenie zasadnicze zostanie ustalone na podstawie 13 grupy zaszeregowania.
Podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 września 2021 r.(Dz. U. z 2021 r. poz. 1750, z późn. zm.) w sprawie uposażenia strażaków Państwowej Straży Pożarnej, załącznik - tabela nr 4 zaszeregowanie stanowisk służbowych w Akademii Pożarniczej do grup uposażenia zasadniczego.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku głównego specjalisty w Dziale IT to m.in.:
- bieżące utrzymanie ciągłości działania systemów informatycznych;
- ocena bezpieczeństwa systemów informatycznych, monitorowanie zagrożeń, reagowanie na incydenty oraz ich klasyfikacja;
- podejmowanie inicjatyw organizacyjno-technicznych w zakresie utrzymania i rozwoju systemów i technik informatycznych;
- planowanie i doradztwo w zakresie zakupów sprzętu, oprogramowania i usług informatycznych;
- współpraca z właściwymi organami, instytucjami i innymi podmiotami w zakresie utrzymania i rozwoju systemów IT.
Wymagania konieczne stawiane kandydatom na stanowisko głównego specjalisty w Dziale IT:
- oficer pożarnictwa;
- doświadczenie zawodowe pozwalające na zajmowanie stanowiska główny specjalista w Akademii Pożarniczej (13 grupa zaszeregowania);
- 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie utrzymania i rozwoju systemów informatycznych;
- znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na zrozumienie tekstów technicznych,
- dyspozycyjność,
- nienaganny przebieg dotychczasowej służby: kandydat nieukarany żadną z kar dyscyplinarnych określonych w art. 117 ust. 1, w tym w trybie określonym w art. 118 ust. 1 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1443 tj., z późn. zm.), pozytywna opinia służbowa.
Wymagania pożądane od kandydatów na stanowisko głównego specjalisty w Dziale IT:
- co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w realizacji zadań z obszaru cyberbezpieczeństwa;
- wykształcenie kierunkowe techniczne z obszaru IT lub specjalistyczna wiedza, o której mowa w załączniku do rozporządzenia RM w sprawie świadczenia teleinformatycznego;
- wysoka inicjatywa własna;
- chęć podnoszenia kwalifikacji.
Wymagane dokumenty:
- raport o przyjęcie do służby w Akademii Pożarniczej;
- CV (uwzględniające przebieg służby i pracy);
- dokument potwierdzający posiadanie wyższego wykształcenia
- kserokopia zaświadczenia potwierdzającego aktualne badania lekarskie, stwierdzające zdolność do prawidłowego wykonywania obowiązków służbowych na zajmowanym dotychczas stanowisku;
- zaświadczenie potwierdzające staż służby;
- zgoda przełożonego na wzięcie udziału w ogłoszonym naborze i potwierdzenie wyrażenia zgody na ewentualne przeniesienie służbowe funkcjonariusza;
- kserokopia ostatniej opinii służbowej;
- kserokopia indywidualnej karty oceny sprawności fizycznej strażaka przeprowadzonej w 2023 lub 2024 r.;
- oświadczenie o treści : „Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), dobrowolnie wyrażam zgodę, na przetwarzanie moich danych osobowych podanych przeze mnie w dokumentach złożonych w postępowaniu w sprawie naboru, na zasadzie przeniesienia służbowego w Akademii Pożarniczej w związku z ogłoszeniem o naborze do służby na stanowisko głównego specjalisty, przez Rektora-Komendanta Akademii Pożarniczej z siedzibą w Warszawie, przy ul. Słowackiego 52/54, w celu przeprowadzeniu postępowania kwalifikacyjnego.
Dodatkowe informacje:
Termin składania ofert: 20.01.2025 r.
Planowany termin rozpoczęcia służby w APoż: I kwartał 2025 r.
Miejsce złożenia dokumentów:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie należy złożyć w Kancelarii ogólnej APoż lub przesłać drogą pocztową adres:
Akademia Pożarnicza ul. Juliusza Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa.
Niezależnie od sposobu dostarczenia dokumentów na kopercie należy dopisać: główny specjalista – Dział IT (decyduje data wpływu i zarejestrowania, a nie data stempla pocztowego); bądź przesłać w formie elektronicznej na adres mailowy Działu Kadr: kariera@apoz.edu.pl – w tytule wiadomości proszę wpisać: główny specjalista – Dział IT
- Dokumenty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. - Niepoinformowanie kandydata o wynikach naboru będzie równoznaczne z odrzuceniem jego oferty.
- Nadesłanych dokumentów nie zwracamy - oferty kandydatów, którzy nie zostali wybrani zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procesu naboru.
- Dodatkowych informacji udziela Dział Kadr pod numerem telefonu 22 5617769.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:
- Administratorem przetwarzającym Pani(a) dane osobowe jest Rektor-Komendant Akademii Pożarniczej, z siedzibą w Warszawie (01-629), przy ul. Słowackiego 52/54 (adres poczty elektronicznej: kancelaria@apoz.edu.pl).
- W Akademii Pożarniczej wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, adres: 01-629 Warszawa, ul. Słowackiego 52/54, adres poczty elektronicznej: iod@apoz.edu.pl.
- Pani(a) dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania w sprawie naboru do służby na zasadach przeniesienia służbowego w Akademii Pożarniczej, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO w zw. z art. 28 b ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. 2024 r. poz. 1443, z późn. zm.).
- Odbiorcą Pani(a) danych osobowych są – nie istnieją odbiorcy.
- Pani(a) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Pani(a) dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia postępowania kwalifikacyjnego.
- Posiada Pani(-) prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- W odniesieniu do przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody posiada Pani(-) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Posiada Pani(-) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna Pani (a), że przetwarzanie narusza przepisy RODO.
- Podanie przez Panią(a) danych osobowych w postępowaniu w sprawie naboru do służby na zasadach przeniesienia służbowego w Akademii Pożarniczej jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązku przedłożenia dokumentów wymaganych w naborze do służby na zasadach przeniesienia służbowego będzie brak możliwości uczestnictwa w tym postępowaniu.
- Przetwarzanie podanych przez Panią(a) danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.