W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Spotkanie Zespołu ds. opracowania Zasad organizacji sztabu na potrzeby prowadzenia działań ratowniczych

29.06.2021

Zdjęcie pamiątkowe uczestników spotkania Zespołu ds. opracowania Zasad organizacji sztabu na potrzeby prowadzenia działań ratowniczych, na tle samochodu dowodzenia i łaczności

W dniach 28-29 czerwca w Bazie Ratownictwa Wodnego Komendy Powiatowej PSP w Sieradzu zorganizowano spotkanie Zespołu ds. opracowania Zasad organizacji sztabu na potrzeby prowadzenia działań ratowniczych. Dokument ma na celu opisanie i usystematyzowanie zagadnień związanych z organizacją i funkcjonowaniem sztabu tworzonego na potrzeby działań ratowniczych oraz zapewnienie jednolitych wytycznych w zakresie ich tworzenia przez kierujących działaniem ratowniczym na poszczególnych poziomach kierowania.

Wprowadzenie niniejszych zasad ma również na celu doprecyzowanie sytuacji, w których Sztab powinien zostać zawiązany a także wskazanie elementów składowych, w tym wyposażenia w sprzęt i pojazdy. Dokument będzie miał również zastosowanie do działań innych niż ratownicze, w tym działań planowanych. Całość będzie stanowiła uzupełnienie zapisów rozporządzenia ministra właściwego do spraw wewnętrznych w sprawie szczegółowej organizacji ksrg.

 

Opracowanie: Krajowe Centrum Koordynacji Ratownictwa i Ochrony Ludności KG PSP
Zdjęcia: KW PSP w Łodzi

Zdjęcia (3)

{"register":{"columns":[]}}