W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Często zadawane pytania – status wysłanego wniosku i data jego złożenia

Mimo podpisania wniosku i wysłania do ePUAP jego status nie zmienia się przez dłuższy czas. Czy w związku z tym, że dziś kończy się nabór powinniśmy ponowić wysyłkę?

Zgodnie z treścią dokumentów naborowych datą złożenia wniosku jest data i godzina wpływu wniosku na skrzynkę podawczą NFOŚiGW znajdującą się na ePUAP, czego potwierdzeniem jest otrzymanie przez Wnioskodawcę elektronicznego poświadczenia złożenia wniosku (e-mail zawierający datę i godzinę wpływu wniosku na skrzynkę podawczą NFOŚiGW).

W dniach, gdy upływa termin składania wniosków może wystąpić sytuacja, w której mimo podpisania dokumentu i wysłania do ePUAP status wniosku nie zmienia się przez dłuższy czas (nie należy wówczas ponawiać wysyłki).

Informujemy, że wszyscy wnioskodawcy, którzy podpiszą i wyślą wniosek w terminie obowiązywania naboru otrzymają stosowną informację zwrotną drogą e-mailową o terminie złożenia ich wniosku.

Przykładowo jeżeli wnioskodawca wyśle wniosek 31 sierpnia do godz. 15:00 otrzyma wiadomość mail (która może przyjść z kilkugodzinnym opóźnieniem) z potwierdzeniem złożenia wniosku w dniu 31 sierpnia do g. 15:00.

{"register":{"columns":[]}}