W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Zaświadczenie o pożarach lub innych zdarzeniach

Zaświadczenie o pożarze lub innym miejscowym zagrożeniu (np. wypadek) może uzyskać każda osoba pełnoletnia (będąca właścicielem / uczestnikiem zdarzenia), która złoży do Komendy Miejskiej
PSP w Białymstoku stosowny wniosek.

 

Zaświadczenie wydawane jest w jednym egzemplarzu w terminie do 7 dni.

 

Osoba składająca wniosek powinna dołączyć potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej w wysokości 17 zł na konto Urzędu Miejskiego w Białymstoku, zgodnie z treścią Ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. 2021 r. poz. 1923 z późn. zm.), chyba że na podstawie ustawy jest z tej opłaty zwolniona.

Materiały

WNIOSEK
wniosek​_o​_wydanie​_zaświadczenia​_o​_interwencji​_jednostek​_ochrony​_przeciwpożarowej​_z​_RODO.doc 0.05MB
{"register":{"columns":[]}}