W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sekcja Kwatermistrzowsko-Techniczna

Starszy inspektor sztabowy (Kierownik sekcji)

mł. asp. Sebastian Kuzioła

tel. 47 851-03-07


Młodszy Technik

sekc. Natalia Krysińska

tel. 47 851-03-08

 

Do zadań Sekcji kwatermistrzowsko – technicznej należy w szczególności:

 

W zakresie zadań kwatermistrzowskich:

  1. administrowanie oraz zapewnienie właściwego stanu technicznego użytkowanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji komendy, planowanie i realizacja inwestycji i remontów w tym zakresie, a także prowadzenie dokumentacji budynków komendy wynikających z przepisów (prowadzenie książek obiektów budowlanych);
  2. monitorowanie potrzeb i opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną, bądź wyposażenia osobistego;
  3. prowadzenie obsługi mundurowej strażaków;
  4. dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komendy ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych;
  5. zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez podmioty KSRG i inne JOP na terenie działania komendy oraz ich przygotowanie do działań   w ramach odwodów operacyjnych;
  6. prowadzenie spraw z zakresu gospodarki magazynowej i magazynu głównego komendy;
  7. prowadzenie ewidencji ilościowo – wartościowej majątku;
  8. gospodarowanie składnikami majątku, w tym udział w przedsięwzięciach związanych z likwidowaniem zbędnych i zużytych składników majątku, utylizacja sprzedaż, oddanie w najem lub dzierżawę, nieodpłatne przekazanie oraz darowizna;
  9. sporządzanie planów zakupów i robót budowlano – instalacyjnych oraz ich realizacja ze środków finansowych pozostających w dyspozycji komendy;
  10. realizacja zadań związanych z postępowaniami odszkodowawczymi;
  11. systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów oraz ustalanie z komórką realizującą sprawy operacyjne priorytetów w tym zakresie;
  12. realizowanie prac dotyczących projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej i z innych źródeł;
  13. ewidencja oraz zapewnienie właściwej konserwacji sprzętu obrony cywilnej;
  14. weryfikacja pod względem merytorycznym finansowych dokumentów zakupu;
  15. współdziałanie przy planowaniu systemów łączności dyspozycyjnej, dowodzenia i współdziałania, a także systemów alarmowania na terenie działania komendy;
  16. prowadzenie spraw związanych z rozdziałem kosztów operatorów monitoringu kosztami funkcjonowania Stacji Odbiorczej Alarmów Pożarowych w komendzie.

 

W zakresie zadań technicznych:

  1. inicjowanie i podejmowanie działań na rzecz utrzymania gotowości operacyjnej sprzętu transportowego;
  2. monitorowanie potrzeb, organizowanie przeglądów, zlecanie napraw i nadzór nad naprawami i konserwacją sprzętu transportowego;
  3. prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych sprzętu transportowego;
  4. organizowanie przeglądów, napraw oraz konserwacji sprzętu transportowego;
  5. bieżąca realizacja zapotrzebowania w środki i części zamienne, oleje, smary i inne materiały eksploatacyjne;
  6. prowadzenie rozliczeń eksploatacji sprzętu transportowego;
  7. prowadzenie kontroli nad: eksploatacją sprzętu transportowego, terminowością badań technicznych sprzętu znajdującego się na wyposażeniu jednostki;
  8. weryfikacja uprawnień do kierowania pojazdami i wydawanie zaświadczeń uprawniających do prowadzenia pojazdów służbowych;
  9. zlecanie okresowych badań sprzętu specjalistycznego;
  10. prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi;
  11. kontrolowanie i analizowanie prawidłowości prowadzenia przez komórki organizacyjne komendy dokumentacji eksploatacyjnej sprzętu transportowego, a w szczególności rozliczania zużycia paliw, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych;
  12. wypracowywanie wymogów parametrów technicznych dla nowo pozyskiwanych samochodów i sprzętu silnikowego;
  13. nadzór nad funkcjonowaniem zaplecza technicznego (ewidencja i legalizacja sprzętu) w tym funkcjonowania warsztatu obsługi sprzętu ochrony układu oddechowego, itp.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.12.2020 08:11 st. kpt. Paweł Strugacz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Paweł Strugacz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja Kwatermistrzowsko-Techniczna 7.0 23.07.2024 14:01 mł. bryg. Paweł Strugacz
Sekcja Kwatermistrzowsko-Techniczna 6.0 18.11.2022 12:17 mł. bryg. Paweł Strugacz
Sekcja Kwatermistrzowsko-Techniczna 5.0 10.05.2021 08:18 st. kpt. Paweł Strugacz
Sekcja Kwatermistrzowsko-Techniczna 4.0 09.12.2020 15:19 st. kpt. Paweł Strugacz
Sekcja Kwatermistrzowsko-Techniczna 3.0 09.12.2020 15:16 st. kpt. Paweł Strugacz
Sekcja Kwatermistrzowsko-Techniczna 2.0 09.12.2020 13:40 st. kpt. Paweł Strugacz
Sekcja Kwatermistrzowsko-Techniczna 1.0 08.12.2020 08:11 st. kpt. Paweł Strugacz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}