W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

11.03.2021

Logo przedstawia szary hełm strażacki, czerwony płomień, toporki i napis Państwowa Straż Pożarna

Informacja o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn. ,,Termomodernizacja dachu oraz budowa konstrukcji wsporniczej pod planowaną w przyszłości instalację fotowoltaiczną na budynku Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej nr 4 w Gdyni przy ul. Krzemowej 4 w formule ,,zaprojektuj i wybuduj’’.

Opracowanie: kpt. Piotr Kołodziejczyk

Materiały

Informacja o unieważnieniu postępowania
Informacja​_o​_unieważnieniu​_postępowania​_11032021.pdf 0.07MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.03.2021 12:47 Piotr Kołodziejczyk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
asp. Rafał Golla
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 1.0 11.03.2021 12:47 Piotr Kołodziejczyk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}