Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do Strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni
- Data publikacji strony internetowej: 2020-09-01
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-09-01
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Niektóre treści pochodzą z różnych źródeł, lub opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,.
Wyłączenia
- Niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane również przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-01
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-01-18
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: kpt. Paweł Przybyłowicz
- e-mail: rzecznik.gdynia@straz.gda.pl
- tel.: 885 420 066
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni
- Adres: ul. Władysława IV 12/14, 81-353 Gdynia
- E-mail: sekretariat.gdynia@straz.gda.pl
- Telefon: 48 58 660 23 00
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Teren komendy znajduje się przy skrzyżowaniu ul. Władysława IV i ul. W. Radtkego. Wejście główne do obiektu zlokalizowane jest od strony ul. Władysława IV, gdzie istnieje również możliwość zaparkowania pojazdu w miejscach wyznaczonych (3 szt.). Drzwi wejściowe znajdują się powyżej poziomu terenu, należy pokonać 3 stopnie schodów. Przy wejściu znajduje się domofon. Dalsze przejście zabezpieczone jest barierką, przy której służba dyżurna kontroluje ruch osobowy na terenie Komendy oraz cel wizyty petenta. Obiekt nie został wyposażony w windę osobową.
Budynek komendy nie jest w pełni przystosowany do obsługi osób, które mają trudności w poruszaniu się. Osoby niepełnosprawne mogą skorzystać z zewnętrznego podestu dla wózków inwalidzkich, umożliwiającego transport wyłącznie na poziom parteru. Toaleta na parterze przystosowana jest dla osób niepełnosprawnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub druku powiększonego dla osób niewidomych i słabowidzących.
Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.
Aplikacje mobilne
- Nie prowadzimy żadnych aplikacji mobilnych.
Informacje dodatkowe
- Wszystkie informacje publikowane przez nas w mediach społecznościowych są dostępne cyfrowo i nie umieszczamy ich ponownie na tej stronie internetowej.
Dane kontaktowe koordynatorów ds. dostępności
- Koordynator ds. dostępności architektonicznej – st. str. Kamila Karlińska-Godlewska
- e-mail: kamila.karlinska-godlewska@straz.gda.pl
- tel. 48 58 660 23 15
- Koordynator ds. dostępności cyfrowej – Wojciech Moraczyński
- E-mail: info@kmpsp.gdynia.pl,
- tel. 48 58 660 22 11
- Koordynator ds. dostępności informacyjno-komunikacyjnej – st. asp. Paweł Puścian
- e-mail: pawel.puscian@straz.gda.pl,
- tel. 48 58 660 22 18
Materiały
Plan działania na rzecz poprawy dostępnościPlan_działania_na_rzecz_poprawy_dostępności.docx 0.02MB Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego za 2020
Raport_o_stanie_zapewnienia_dostępności_podmiotu_publicznego_za_2020.pdf 1.28MB Wniosek o zapewnienie dostępności
Wniosek_o_zapewnienie_dostępności.docx 0.02MB Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej
Żądanie_zapewnienia_dostępności_cyfrowej.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 25.09.2020 12:33 Łukasz Płusa
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- st. asp. Paweł Puścian
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 10.0 | 18.01.2024 11:11 Paweł Puścian |
Deklaracja dostępności | 9.0 | 12.01.2023 12:13 Paweł Puścian |
Deklaracja dostępności | 8.0 | 04.08.2021 14:42 Piotr Kołodziejczyk |
Deklaracja dostępności | 7.0 | 16.06.2021 13:05 Piotr Kołodziejczyk |
Deklaracja dostępności | 6.0 | 14.06.2021 09:59 Piotr Kołodziejczyk |
Deklaracja dostępności | 5.0 | 14.06.2021 09:41 Piotr Kołodziejczyk |
Deklaracja dostępności | 4.0 | 02.06.2021 09:39 Piotr Kołodziejczyk |
Deklaracja dostępności | 3.0 | 02.06.2021 09:37 Piotr Kołodziejczyk |
Deklaracja dostępności | 2.0 | 29.03.2021 09:04 Piotr Kołodziejczyk |
Deklaracja dostępności | 1.0 | 25.09.2020 12:33 Łukasz Płusa |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP