Ochrona Danych Osobowych (RODO)
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informuję:
Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni, z którym można skontaktować się za pośrednictwem:
- korespondencji tradycyjnej: 81 – 353 Gdynia, ul. Władysława IV 12/14,
- korespondencji e – mail: sekretariat.gdynia@straz.gda.pl,
- telefonicznie / fax: 58 660 23 00, fax. 58 660 23 04.
W Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych - mł. kpt. Sylwia Rudyk (80 – 251 Gdańsk, ul. Sosnowa 2, tel. 58 347 78 00, fax. 58 347 78 33, e – mail: iod@straz.gda.pl).
W celu zapewnienia odpowiedniego i efektywnego poziomu ochrony danych oraz dbałość o dobro osób fizycznych, w tym pracowników i funkcjonariuszy informuję że przygotowane zostały klauzule:
-
-
- dot. przetwarzania danych w związku z przyjmowaniem zgłoszeń oraz prowadzeniem działań ratowniczo-gaśniczych,
- dot. monitoringu wizyjnego w pojazdach oraz obiektach KM PSP w Gdyni,
- dot. korespondencji, kontrahentów,
- dot. upoważnienia do przeprowadzenia czynność kontrolno-rozpoznawczych,
- dot. rzeczoznawców, przedkładających zawiadomienie o uzgodnieniu projektu budowlanego,
- dot. sprawowania nadzoru nad ryzykiem w zakładach o dużym i zwiększonym ryzyku wystąpienia poważnej awarii przemysłowej,
- dot. osób składających wnioski o dofinansowanie z Funduszu Socjalnego,
- dot. naborów do służby i pracy,
- dot. zakresu ochrony danych osobowych dla osób uczestniczących w szkoleniach, naradach, ćwiczeniach, konferencjach i testach w komorze dymowej,
- dot. postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
- dot. odbiorów robót i usług,
- dot. konkursów i innych imprez okolicznościowych,
- dot. zawodów sportowych,
- dot. gospodarki transportowej,
- dot. prowadzenia postepowań administracyjnych.
- dot. mediów społecznościowych
- dot. osób uczestniczących w czynnościach związanych z przyznawaniem orderów i odznaczeń państwowych oraz resortowych
- dot. obsługi procesu sprawdzenia lustracyjnego
Pliki te dostępne są do pobrania w załącznikach poniżej:
-
Materiały
KLAUZULA_INFORMACYJNA_zgłoszenia_i_działania_ratownicze1_KLAUZULA_INFORMACYJNA_zgłoszenia_i_działania_ratownicze.pdf 0.12MB KLAUZULA_INFORMACYJNA_monitoring_wizyjny
2_KLAUZULA_INFORMACYJNA_monitoring_wizyjny_wl.pdf 0.12MB KLAUZULA_INFORMACYJNA_korespondencja_kontrahenci
3_KLAUZULA_INFORMACYJNA_korespondencja_kontrahenci.pdf 0.12MB KLAUZULA_INFORMACYJNA_prowadzenia_czynnosci_kontrolno_rozpoznawczych
4_KLAUZULA_INFORMACYJNA_prowadzenia_czynnosci_kontrolno_rozpoznawczych.pdf 0.12MB KLAUZULA_INFORMACYJNA_rzeczoznawcy
5_KLAUZULA_INFORMACYJNA_rzeczoznawcy.pdf 0.16MB KLAUZULA_INFORMACYJNA_ZDR_i_ZZR_wl
6_KLAUZULA_INFORMACYJNA_ZDR_i_ZZR_wl.pdf 0.16MB KLAUZULA_INFORMACYJNA_FSocjal
7_KLAUZULA_INFORMACYJNA_FSocjal.pdf 0.16MB KLAUZULA_INFORMACYJNA_nabór
8_KLAUZULA_INFORMACYJNA_nabór.pdf 0.16MB KLAUZULA_INFORMACYJNA_szkolenia
9_KLAUZULA_INFORMACYJNA_szkolenia.pdf 0.12MB KLAUZULA_INFORMACYJNA_zamowienia_publiczne
10_KLAUZULA_INFORMACYJNA_zamowienia_publiczne.pdf 0.16MB KLAUZULA_INFORMACYJNA_odbiory_wl
11_KLAUZULA_INFORMACYJNA_odbiory_wl.pdf 0.16MB KLAUZULA_INFORMACYJNA_konkursy_i_szkolenia
12_KLAUZULA_INFORMACYJNA_konkursy_i_szkolenia.pdf 0.12MB KLAUZULA_INFORMACYJNA_zawody_sportowe
13_KLAUZULA_INFORMACYJNA_zawody_sportowe.pdf 0.12MB KLAUZULA_INFORMACYJNA_gospodarka_transportowa
14_KLAUZULA_INFORMACYJNA_gospodarka_transportowa.pdf 0.12MB KLAUZULA_INFORMACYJNA_postepowania_administracyjne
15_KLAUZULA_INFORMACYJNA_postepowania_administracyjne.pdf 0.16MB KLAUZULA_INFORMACYJNA_media_społecznościowe
16_KLAUZULA_INFORMACYJNA_dot_mediów_społecznościowych.pdf 0.19MB KLAUZULA INFORMACYJNA medale i odznaczenia
17_KLAUZULA_INFORMACYJNA_medale_i_odznaczenia.pdf 0.19MB KLAUZULA INFORMACYJNA_obsługa procesu sprawdzenia lustracyjnego
18_KLAUZULA_INFORMACYJNA_obsługa_procesu_sprawdzenia_lustracyjnego.pdf 0.13MB
- Pierwsza publikacja:
- 25.09.2020 14:00 Łukasz Płusa
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- mł. asp. Radosław Ruszewski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Ochrona Danych Osobowych (RODO) | 11.0 | 03.08.2023 10:53 Paweł Puścian |
Ochrona Danych Osobowych (RODO) | 10.0 | 03.08.2023 10:48 Paweł Puścian |
Ochrona Danych Osobowych (RODO) | 9.0 | 24.02.2023 12:27 Paweł Puścian |
Ochrona Danych Osobowych (RODO) | 8.0 | 03.11.2022 11:58 Paweł Puścian |
Ochrona Danych Osobowych (RODO) | 7.0 | 03.11.2022 11:57 Paweł Puścian |
Ochrona Danych Osobowych (RODO) | 6.0 | 03.11.2022 11:55 Paweł Puścian |
Ochrona Danych Osobowych (RODO) | 5.0 | 03.11.2022 11:54 Paweł Puścian |
Ochrona Danych Osobowych (RODO) | 4.0 | 30.03.2022 12:18 Paweł Puścian |
Ochrona Danych Osobowych (RODO) | 3.0 | 30.03.2022 12:15 Paweł Puścian |
Ochrona Danych Osobowych (RODO) | 2.0 | 30.03.2022 12:15 Paweł Puścian |
Ochrona Danych Osobowych (RODO) | 1.0 | 25.09.2020 14:00 Łukasz Płusa |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP