W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sekcja ds. Finansowych

 


Główny Księgowy

  • Natalia Olszewska
  • tel. +48 58 660 23 09
  • e-mail: natalia.olszewska@straz.gda.pl

Specjalista

  • Anna Wiśniewska
  • tel. +48 58 660 23 18
  • e-mail: anna.wisniewska@straz.gda.pl

Specjalista

  • Dorota Wilczewska
  • tel. +48 58 660 23 10
  • e-mail: dorota.wilczewska@straz.gda.pl

 

Do zakresu działania Sekcji ds. Finansowych należy realizacja następujących zadań:

  1. Sprawowanie nadzoru w imieniu komendanta miejskiego nad gospodarką finansową.
  2. Prowadzenie rachunkowości komendy miejskiej.
  3. Prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami, polegającej zwłaszcza na: wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji komendy miejskiej, zapewnieniu pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez komendę miejską, przestrzeganiu zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych, nadzorowaniu terminowego ściągania należności.
  4. Analizowanie wykorzystania środków przydzielonych z budżetu, środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji komendy miejskiej.
  5. Prowadzenie wewnętrznej kontroli finansowej (kontroli w zakresie legalności dokumentów oraz operacji gospodarczych).
  6. Nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji majątku komendy miejskiej.
  7. Prowadzenie spraw płacowych zatrudnionych pracowników (sporządzanie wszelkich list płac).
  8. Prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.09.2020 12:31 Łukasz Płusa
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. asp. Radosław Ruszewski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja ds. Finansowych 21.0 06.05.2024 10:35 Grzegorz Piechocki
Sekcja ds. Finansowych 20.0 08.04.2024 08:06 Grzegorz Piechocki
Sekcja ds. Finansowych 19.0 18.01.2024 15:06 Paweł Puścian
Sekcja ds. Finansowych 18.0 06.08.2023 22:29 Paweł Puścian
Sekcja ds. Finansowych 17.0 06.08.2023 22:10 Paweł Puścian
Sekcja ds. Finansowych 16.0 04.01.2023 07:56 Paweł Puścian
Sekcja ds. Finansowych 15.0 04.01.2023 07:55 Paweł Puścian
Sekcja ds. Finansowych 14.0 31.08.2022 12:19 Paweł Puścian
Sekcja ds. Finansowych 13.0 09.05.2022 09:40 Paweł Puścian
Sekcja ds. Finansowych 12.0 02.02.2022 11:39 Paweł Puścian
Sekcja ds. Finansowych 11.0 02.02.2022 09:43 Paweł Puścian
Sekcja ds. Finansowych 10.0 02.02.2022 09:42 Paweł Puścian
Sekcja ds. Finansowych 9.0 29.04.2021 14:03 Piotr Kołodziejczyk
Sekcja ds. Finansowych 8.0 29.04.2021 14:02 Piotr Kołodziejczyk
Sekcja ds. Finansowych 7.0 29.04.2021 14:00 Piotr Kołodziejczyk
Sekcja ds. Finansowych 6.0 29.04.2021 14:00 Piotr Kołodziejczyk
Sekcja ds. Finansowych 5.0 29.04.2021 13:32 Piotr Kołodziejczyk
Sekcja ds. Finansowych 4.0 29.04.2021 13:29 Piotr Kołodziejczyk
Sekcja ds. Finansowych 3.0 29.04.2021 13:26 Piotr Kołodziejczyk
Sekcja ds. Finansowych 2.0 20.11.2020 11:57 Bartosz Bieliński
Sekcja ds. Finansowych 1.0 25.09.2020 12:31 Łukasz Płusa

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}