W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Informacja ze zdarzenia

Informacje na temat wydawania zaświadczeń ze zdarzeń, w których brały udział jednostki straży pożarnej

Zaświadczenia ze zdarzeń, w których brały udział jednostki straży pożarnej wydawane są na bieżąco od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:00
 
W celu otrzymania zaświadczenia należy:

1.       Dokonać wpłaty w kasie Urzędu Miasta Jelenia Góra przy ul. Plac Ratuszowy 58 
za wydanie zaświadczeń z interwencji jednostek PSP, obowiązuje opłata 17,00 zł.

Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej oraz podmioty zwolnione od opłaty skarbowej określają art. 5, 6, 7 ustawy o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006 r. (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1546 ze zm.).

Podstawa prawna opłaty skarbowej za wydanie zaświadczenia na wniosek:

1.      Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t. j. Dz. U. z 2020 r. Nr, poz. 1546 ze zm.).

2.       Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 28 września 2007 r. w sprawie zapłaty opłaty skarbowej (Dz. U. Nr 187, poz. 1330).

 

Składający wniosek zobowiązany jest dołączyć dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej, albo uwierzytelnioną kopię dowodu zapłaty, nie później niż w ciągu trzech dni od chwili powstania obowiązku jej zapłaty. Dowód zapłaty albo jego uwierzytelnioną kopię pozostawia się w aktach sprawy.

2.       Wypełnić wniosek o wydanie zaświadczenia o interwencji jednostek  straży pożarnej - wzór wniosku do pobrania:

• w sekretariacie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze (ul. Sudecka2, 58-500 Jelenia Góra)

• w zakładce "Materiały"

3.    Wypełniony wniosek wraz z dowodem wpłaty opłaty skarbowej należy dostarczyć:

• osobiście  do  KM  PSP w Jeleniej Górze (ul. Sudecka2, 58-500 Jelenia Góra) - w sekretariacie

• listownie na adres: Komenda Miejska PSP w Jeleniej Górze, ul. Sudecka2, 58-500 Jelenia Góra

• drogą elektroniczną na adres: kmjeleniagora@kwpsp.wroc.pl

W przypadku dostarczenia dokumentów drogą pocztową zaświadczenia wysyłane są w polskiej placówce operatora pocztowego, na adres korespondencyjny wnioskodawcy, z zachowaniem terminów administracyjnych wynikających z ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
(t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 ze zm.)

Materiały

Wniosek o wydanie zaświadczenia ze zdarzenia
Wniosek​_o​_wydanie​_zaświadczenia​_ze​_zdarzenia.doc 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}