Sekcja DS. Finansowych
Główna Księgowa
ogn. mgr inż. Aneta Kuźniar
tel.: (76) 75 22 112 wew. 165
e-mail: aneta.kuzniar@strazlegnica.pl
Inspektor Sekcji ds. Finansowych
Renata Chrinowska
tel.: (76) 75 22 112 wew. 162
e-mail: renata.chrinowska@strazlegnica.pl
Inspektor Sekcji ds. Finansowych
Maja Zglejszewska
tel.: (76) 75 22 112 wew. 163
e-mail: maja.zglejszewska@strazlegnica.pl
W zakresie funkcjonowania Sekcji ds. Finansowych należy realizacja następujących zadań:
- organizacja systemu finansowania komendy miejskiej,
- sprawowanie nadzoru w imieniu komendanta miejskiego nad gospodarką finansową;
- prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami, polegającej zwłaszcza na:
- wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji komendy miejskiej,
- zapewnieniu pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez komendę miejską,
- przestrzeganiu zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,
- zapewnieniu terminowego ściągania należności,
- opracowywanie projektów budżetu dochodów i wydatków,
- korelowanie potrzeb finansowych i rzeczowych komendy miejskiej,
- opracowywanie analiz związanych z wykorzystaniem, planowaniem i realizacją środków przydzielonych z budżetu, środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji komendy miejskiej,
- prowadzenie sprawozdawczości finansowej,
- opracowywanie planów finansowych inwestycji,
- prowadzenie czynności wynikających z egzekucji sądowej i administracyjnej wobec wynagrodzeń pracowników,
- obsługa finansowo-księgowa komendy miejskiej,
- nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji majątku komendy miejskiej,
- prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych,
- uwzględnianie w planach budżetowych środków finansowych na realizacje zadań dot. poprawy warunków socjalno-bytowych oraz zadań w zakresie bhp,
- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami zdrowotnymi, społecznymi i innymi strażaków oraz pracowników cywilnych,
- prowadzenie wewnętrznej kontroli finansowej (kontroli w zakresie legalności dokumentów oraz operacji gospodarczych),
- rozliczanie inwentaryzacji składników majątku,
- prowadzenie ewidencji ilościowo – wartościowej majątku,
- przygotowywanie materiałów w zakresie działalności informacyjno – promocyjnej komendy miejskiej dla oficera prasowego.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 01.02.2021 10:13 Wojciech Baran
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- bryg. Wojciech Baran
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Sekcja DS. Finansowych | 8.0 | 13.11.2024 08:01 Wojciech Baran |
Sekcja DS. Finansowych | 7.0 | 23.03.2023 10:46 Wojciech Baran |
Sekcja DS. Finansowych | 6.0 | 23.03.2023 10:38 Wojciech Baran |
Sekcja DS. Finansowych | 5.0 | 03.11.2022 13:41 Wojciech Baran |
Sekcja DS. Finansowych | 4.0 | 20.05.2022 11:25 Wojciech Baran |
Sekcja DS. Finansowych | 3.0 | 23.02.2022 07:29 Wojciech Baran |
Sekcja DS. Finansowych | 2.0 | 25.02.2021 14:13 Wojciech Baran |
Sekcja DS. Finansowych | 1.0 | 01.02.2021 10:13 Wojciech Baran |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP