W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna

Kierownik Sekcji Kwatermistrzowsko-Technicznej

mł. kpt. inż. Mateusz Strzelczyk
tel.: (76) 75 22 112 wew. 121
e-mail: mateusz.strzelczyk@strazlegnica.pl

Inspektor Sekcji Kwatermistrzowsko-Technicznej

Dariusz Bartoszuk
tel.: (76) 75 22 112 wew. 122
e-mail: dariusz.bartoszuk@strazlegnica.pl

Konserwator Sekcji Kwatermistrzowsko-Technicznej

Ryszard Brzuśnian
tel.: (76) 75 22 112 wew. 123
e-mail: ryszard.brzusnian@strazlegnica.pl

W zakresie funkcjonowania Sekcji Kwatermistrzowsko - Technicznej, należy realizacja następujących zadań:

  1. przygotowanie dokumentów i zestawień dotyczących spraw związanych z należnością równoważników pieniężnych w zakresie umundurowania, braku i remontu lokalu mieszkalnego;
  2. prowadzenie obsługi mieszkaniowej strażaków,
  3. planowanie i realizacja inwestycji oraz remontów obiektów,
  4. administrowanie oraz zapewnienie utrzymania we właściwym stanie technicznym użytkowanych obiektów, pomieszczeń i wyposażenia, pozostających w dyspozycji komendy miejskiej, a także planowanie i realizacja inwestycji i remontów w tym zakresie,
  5. planowanie potrzeb materiałowo – technicznych w zakresie funkcjonowania komendy miejskiej,
  6. opracowywanie potrzeb komendy miejskiej w zakresie wydatków rzeczowych,
  7. wykonywanie napraw i konserwacji sprzętu łączności,
  8. zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez jednostki krajowego systemu ratowniczo - gaśniczego na terenie powiatów ziemskiego i grodzkiego oraz przygotowania pododdziałów do działań w ramach odwodów operacyjnych,
  9. prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych pozostających w związku z zakresem działania komendy miejskiej,
  10. prowadzenie gospodarki magazynowej,
  11. likwidacja zbędnych rzeczowych składników majątkowych,
  12. sporządzanie planów zakupów i robót budowlano – instalacyjnych oraz ich realizacja ze środków finansowych pozostających w dyspozycji komendy miejskiej,
  13. prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych ze szkodami w mieniu komendy miejskiej, zawinionych przez kierowników jej komórek organizacyjnych, a także nadzór nad procedurami postępowań odszkodowawczych prowadzonych przez dowódców JRG i kierowników komórek organizacyjnych komendy miejskiej,
  14. systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów i ustalenie z MR i wszystkimi JRG priorytetów w tym zakresie,
  15. realizowanie prac dotyczących projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej i z innych źródeł,
  16. realizacja działań w zakresie utrzymania w gotowości operacyjno - technicznej pojazdów i sprzętu pożarniczego, w tym okresowych badań i przeglądów sprzętu,
  17. prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego w komendzie miejskiej,
  18. prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi,
  19. prowadzenie rozliczeń i dokumentacji dotyczącej transportu samochodowego,
  20. wykonywanie napraw i konserwacji sprzętu pożarniczego i ochrony układu oddechowego, innych urządzeń i instalacji technicznych,
  21. uczestnictwo w pracach zespołu do spraw zamówień publicznych,
  22. dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy miejskiej ze środków budżetowych i pozabudżetowych,  ze szczególnym uwzględnieniem ustawy prawo zamówień publicznych,
  23. obsługa transportowa komórek organizacyjnych komendy miejskiej,
  24. nadzorowanie i analizowanie prawidłowości prowadzenia przez komórki organizacyjne komendy miejskiej dokumentacji związanej z samochodami i sprzętem silnikowym, a w szczególności rozliczania zużycia paliw, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych,
  25. wypracowywanie wymogów parametrów technicznych dla nowo zakupywanych samochodów i sprzętu silnikowego,
  26. ewidencja oraz nadzór nad sprzętem obrony cywilnej,
  27. przygotowywanie materiałów w zakresie działalności informacyjno – promocyjnej komendy miejskiej dla oficera prasowego,
  28. współpraca z MR w zakresie obsługi wszelkich systemów i urządzeń teleinformatycznych i łączności.

 

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
01.02.2021 10:13 Wojciech Baran
Wytwarzający/ Odpowiadający:
bryg. Wojciech Baran
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna 10.0 13.11.2024 08:00 Wojciech Baran
Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna 9.0 09.09.2024 15:02 Wojciech Baran
Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna 8.0 05.06.2024 15:27 Wojciech Baran
Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna 7.0 13.03.2024 12:59 Wojciech Baran
Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna 6.0 30.11.2022 08:41 Wojciech Baran
Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna 5.0 21.09.2022 10:36 Wojciech Baran
Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna 4.0 23.02.2022 07:32 Wojciech Baran
Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna 3.0 29.04.2021 10:05 Wojciech Baran
Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna 2.0 25.02.2021 14:22 Wojciech Baran
Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna 1.0 01.02.2021 10:13 Wojciech Baran

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}