W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Mysłowicach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://www.gov.pl/web/kmpsp-myslowice.

  • Data publikacji strony internetowej: 10 grudnia 2020 r.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 10 grudnia 2020 r.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • W części filmów nie ma napisów dla osób niesłyszących i głuchych. Dołożymy wszelkich starań, aby nowe filmy dodawane na naszej stronie miały już takie napisy.
  • Część plików i zdjęć nie jest dostępna cyfrowo.

Treści nieobjęte przepisami

  • Część materiałów publikowanych na stronie, a nie wytworzonych przez nas może być niezgodne cyfrowo. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich, skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji: 23 września 2020 r.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 26 marca 2025 r.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Wojciech Chojnowski - mejlowo wchojnowski@myslowice.kmpsp.gov.pl lub telefonicznie 478510936.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

 

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Mysłowicach
ul. Mikołowska 50M
41-400 Mysłowice

 

Budynek Komendy Miejskiej PSP zlokalizowany jest w Mysłowicach przy ulicy Mikołowskiej 50 M. Komenda posiada miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością, które zapewniają bliski dostęp do budynku. Budynek posiada wejście umożliwiające dostęp osobom niepełnosprawnym z poziomu terenu, bez barier architektonicznych, bez progów i bez stopni. Drzwi są szerokie i automatycznie rozsuwane. Drzwi prowadzą do przestronnego holu, w którym znajduje się stanowisko podoficera. Funkcjonariusz udzieli niezbędnych informacji i wskaże drogę do sekretariatu lub wybranej sekcji komendy, które znajdują się na piętrze. Osoby mające problemy z poruszaniem się lub poruszające się na wózku mogą skorzystać z windy. Sekretariat oraz wszystkie pozostałe sekcje komendy znajdują się na jednym poziomie. W budynku nie ma progów i innych barier, a drzwi są szerokie i umożliwiają przejazd wózkiem.
 
Parking
  • Mamy wyznaczone miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
  • Od miejsca parkingowego do wejścia do budynku odległość wynosi około 5 metrów.
  • Miejsca parkingowe są wzdłuż chodnika, który prowadzi do wejścia głównego komendy.
Wejście do budynku
  • Wejście do budynku znajduje się z tyłu, na końcu chodnika.
  • Do wejścia prowadzi płaska nawierchnia umożliwiająca podjazd dla osób poruszających się na wózkach.
  • Drzwi musisz otworzyć ręcznie po naciśnięciu domofonu lub w okresie letnim otwierają się automatycznie.
  • Otwierają się na zewnątrz.
Przestrzeń za wejściem
  • Za wejściem znajduje się płaska powierzchnia z dostepem do windy oraz schodów prowadzących na piętro.
  • Punkt obsługi znajduje się na parterze, gdzie znajduje się stanowisko na ktorym strażak prowadzi do odpowiedniej osoby.
Ciągi poziome
  • Pomieszczenia znajdują się na 1 kondygnacji.
  • Korytarze na piętrze są dostępne dla osób poruszających się na wózkach.
Ciągi pionowe
  • Na inne kondygnacje możesz się dostać za pomocą schodów.
  • Przy schodach znajduje się poręcz wzdłuż całego ciągu.
  • W budynku jest winda.
Łazienka
  • W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
  • Łazienka znajduje się na parterze, jest dostępna dla osób poruszających się na wózkach.
  • Są pochwyty przy ustępie.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Materiały

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego 2021
Raport​_o​_stanie​_zapewnienia​_dostępności​_podmiotu​_publicznego​_2021.pdf 0.10MB
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego w formie dostępnej cyfrowo 2025
Raport​_2701202​_poprawiony.pdf 0.14MB
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego w formie dostępnej cyfrowo 2021
Raport​_o​_stanie​_zapewnienia​_dostępności​_podmiotu​_publicznego​_w​_formie​_dostępnej​_cyfrowo​_2021.pdf 0.40MB
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2021 – 2022 w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Mysłowicach - wersja dostępna elektronicznie
Plan​​_działania​​_na​​_rzecz​​_poprawy​​_zapewnienia​​_dostępności​​_osoboom​​_Mysłowice.docx 0.02MB
Wniosek o zapewnienie usługi tlumacza języka migowego
Wniosek​_o​_zapewnienie​_usługi​_tłumacza​_języka​_migowego.docx 0.05MB
Wniosek o zapewnienie dostępności
Wniosek​_o​_zapewnienie​_dostępności.docx 0.04MB
Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej
Żądanie​_zapewnienia​_dostępności​_cyfrowej.docx 0.04MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.11.2020 11:20 asp. Przemysław Dudkiewicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
asp. Przemysław Dudkiewicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 36.0 07.04.2025 09:53 mł. bryg. Wojciech Chojnowski
Deklaracja dostępności 35.0 07.04.2025 09:45 mł. bryg. Wojciech Chojnowski
Deklaracja dostępności 34.0 26.03.2025 14:51 mł. bryg. Wojciech Chojnowski
Deklaracja dostępności 33.0 26.03.2025 14:47 mł. bryg. Wojciech Chojnowski
Deklaracja dostępności 32.0 26.03.2025 14:41 mł. bryg. Wojciech Chojnowski
Deklaracja dostępności 31.0 29.01.2025 09:53 mł. bryg. Wojciech Chojnowski
Deklaracja dostępności 30.0 29.01.2025 09:52 mł. bryg. Wojciech Chojnowski
Deklaracja dostępności 29.0 10.01.2025 11:34 mł. bryg. Wojciech Chojnowski
Deklaracja dostępności 28.0 10.01.2025 10:28 mł. bryg. Wojciech Chojnowski
Deklaracja dostępności 27.0 07.08.2024 15:01 asp. Przemysław Dudkiewicz
Deklaracja dostępności 26.0 07.08.2024 14:59 asp. Przemysław Dudkiewicz
Deklaracja dostępności 25.0 07.08.2024 14:19 asp. Przemysław Dudkiewicz
Deklaracja dostępności 24.0 07.08.2024 14:15 asp. Przemysław Dudkiewicz
Deklaracja dostępności 23.0 07.08.2024 14:14 asp. Przemysław Dudkiewicz
Deklaracja dostępności 22.0 07.08.2024 14:09 asp. Przemysław Dudkiewicz
Deklaracja dostępności 21.0 07.08.2024 14:05 asp. Przemysław Dudkiewicz
Deklaracja dostępności 20.0 07.08.2024 14:04 asp. Przemysław Dudkiewicz
Deklaracja dostępności 19.0 07.08.2024 14:04 asp. Przemysław Dudkiewicz
Deklaracja dostępności 18.0 07.08.2024 14:03 asp. Przemysław Dudkiewicz
Deklaracja dostępności 17.0 27.03.2024 13:28 mł. bryg. Wojciech Chojnowski
Deklaracja dostępności 16.0 20.04.2023 14:08 mł. bryg. Wojciech Chojnowski
Deklaracja dostępności 15.0 20.04.2023 14:07 mł. bryg. Wojciech Chojnowski
Deklaracja dostępności 14.0 24.03.2023 14:35 mł. bryg. Wojciech Chojnowski
Deklaracja dostępności 13.0 13.01.2023 08:29 mł. bryg. Wojciech Chojnowski
Deklaracja dostępności 12.0 12.01.2023 13:38 mł. bryg. Wojciech Chojnowski
Deklaracja dostępności 11.0 12.01.2023 13:36 mł. bryg. Wojciech Chojnowski
Deklaracja dostępności 10.0 12.01.2023 13:34 mł. bryg. Wojciech Chojnowski
Deklaracja dostępności 9.0 28.07.2022 09:10 asp. Przemysław Dudkiewicz
Deklaracja dostępności 8.0 28.07.2022 08:59 asp. Przemysław Dudkiewicz
Deklaracja dostępności 7.0 29.10.2021 11:09 mł. bryg. Wojciech Chojnowski
Deklaracja dostępności 6.0 29.10.2021 10:57 mł. bryg. Wojciech Chojnowski
Deklaracja dostępności 5.0 27.09.2021 09:58 mł. bryg. Wojciech Chojnowski
Deklaracja dostępności 4.0 24.09.2021 13:59 mł. bryg. Wojciech Chojnowski
Deklaracja dostępności 3.0 14.03.2021 10:15 asp. Przemysław Dudkiewicz
Deklaracja dostępności 2.0 12.02.2021 16:12 asp. Przemysław Dudkiewicz
Deklaracja dostępności 1.0 29.11.2020 11:20 asp. Przemysław Dudkiewicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP