W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Platforma zakupowa

07.01.2021

W trosce o efektywne wydawanie pieniędzy publicznych Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Ostrołęce podjął decyzję o uruchomieniu dla KM PSP w Ostrołęce platformy zakupowej. 

Będzie ona podstawowym narzędziem komunikacji z dostawcami w trakcie procesu zakupowego. Oznacza to, że cały proces ofertowania i oceny ofert prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych. Począwszy od stycznia 2021 roku pracownicy komendy będą wysyłać do Państwa poprzez https://platformazakupowa.pl/ zaproszenia  do składania ofert w wersji elektronicznej.

PLATFORMA ZAKUPOWA

Jak to wygląda w praktyce:

  • Na platformie będą wystawiane zapytania o wartości poniżej 30 tys. euro, nie objęte ustawą o zamówieniach publicznych,
  • Zaproszeni dostawcy zostaną poinformowani przez e-mail o zaproszeniu do złożenia oferty,
  • Po kliknięciu linku z wiadomości, dostawca zostanie przeniesiony do formularza złożenia oferty,
  • Po wprowadzeniu oferty zatwierdzacie Państwo ofertę przyciskiem "złóż ofertę".

 

Jeśli chcecie Państwo zostać dostawcą Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Ostrołęce zachęcamy do Kliknięcia na zakładkę "zostań dostawcą". Po wyborze grup asortymentowych, w których prowadzicie Państwo sprzedaż wystarczy pozostawić swój adres e-mail i kliknąć przycisk "zostań dostawcą". W ten sposób będziecie Państwo na bieżąco informowani o publicznych zapytaniach ofertowych KM PSP Ostrołęka. 
Zachęcamy szczególnie firmy lokalne do czynnego uczestnictwa w platformie.

Aby składać oferty, nie muszą Państwo zakładać konta na https://platformazakupowa.pl/. Zachęcamy jednak do założenia konta oraz zapisania się do naszego katalogu Wykonawców, gdyż dzięki temu będą Państwo mogli otrzymywać od nas dopasowane zaproszenia do postępowań.

Jedynym wymogiem do spełnienia z Państwa strony, by móc składać oferty, jest dostęp do Internetu oraz jednej z popularnych przeglądarek w najnowszej wersji: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Dodatkowo, w zamówieniach zgodnych z Pzp, muszą Państwo posiadać ważny kwalifikowany podpis elektroniczny (wymóg prawny w całej Unii Europejskiej).

W przypadku pytań lub problemów technicznych zachęcamy do kontaktu z Centrum Wsparcia Klienta firmy Open Nexus, która obsługuje naszą platformę.  Tel: 22 101 02 02 - czynne pon-pt od 8:00 do 17:00 lub e-mail: e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Z wyrazami szacunku,

st. bryg. Jarosław Wilga

Komendant Miejski

Państwowej Straży Pożarnej

w Ostrołęce

 

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.01.2021 23:04 mł. bryg. Robert Chodkowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. bryg. Robert Chodkowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Platforma zakupowa 6.0 10.02.2021 15:16 mł. bryg. Robert Chodkowski
Platforma zakupowa 5.0 10.02.2021 15:12 mł. bryg. Robert Chodkowski
Platforma zakupowa 4.0 08.02.2021 15:04 mł. bryg. Robert Chodkowski
Platforma zakupowa 3.0 21.01.2021 12:37 mł. bryg. Robert Chodkowski
Platforma zakupowa 2.0 07.01.2021 23:07 mł. bryg. Robert Chodkowski
Platforma zakupowa 1.0 07.01.2021 23:04 mł. bryg. Robert Chodkowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}