Elektroniczna Skrzynka Podawcza w ePUAP
Zgodnie z przepisami prawa z dniem 1 maja 2008 r. organy władzy publicznej są zobowiązane do przyjmowania dokumentów w postaci elektronicznej (wnoszenia podań i wniosków oraz innych czynności w postaci elektronicznej). Platforma ePUAP (elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej) umożliwia instytucjom publicznym spełnienie tego wymogu poprzez bezpłatne udostępnienie Elektronicznej Skrzynki Podawczej. Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) - jest środkiem komunikacji elektronicznej, który służy przekazywaniu informacji w formie elektronicznej do podmiotu publicznego przy wykorzystaniu powszechnie dostępnej sieci teleinformacyjnej.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m. st. Warszawy zapewnia możliwość przesyłania pism i podań opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem przeglądarki internetowej z wykorzystaniem Elektronicznej Skrzynki Podawczej zainstalowanej na platformie ePUAP za pośrednictwem następującego linku:
W celu złożenia wniosku do Urzędu konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.
- Pierwsza publikacja:
- 19.01.2021 11:56 st. kpt. Kacper Papis
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Organizacyjny
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Elektroniczna Skrzynka Podawcza w ePUAP | 2.0 | 19.01.2021 12:03 st. kpt. Kacper Papis |
Elektroniczna Skrzynka Podawcza w ePUAP | 1.0 | 19.01.2021 11:56 st. kpt. Kacper Papis |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP