Nowy system monitorowania czasu pracy w Komendzie Miejskiej PSP m.st. Warszawy, karty monitorowania czasu pracy
04.10.2024
Przed Państwem relacja z wdrożenia kolejnego już projektu realizowanego w Komendzie Miejskiej PSP m.st. Warszawy, który ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa i skuteczności strażaków podczas działań ratowniczo gaśniczych. Tym razem skupiliśmy się na monitorowaniu czasu pracy podczas wewnętrznych działań gaśniczych, co umożliwiło dodatkowe zabezpieczenie i koordynację podczas realizacji zadań.
Zakończyliśmy właśnie cykl szkoleniowy dla kadry dowódczej JRG oraz OSP działających na terenie m.st. Warszawy, którzy zostali zapoznani z podstawowymi zasadami tego systemowego rozwiązania wspierającego nadzór nad ratownikami. Czas na realizację tego projektu podczas działań oraz dalsze systematyczne ćwiczenia aby utrwalać te umiejętności.
Bezpieczeństwo ratowników to nasz priorytet, a ten projekt to kolejny krok w zapewnieniu tego celu, jak również spełnienie wymagań, jakie nakłada na nas ustawodawca w Rozporządzeniu dot. BiHS.
Pragniemy podzielić się z Państwem filmem instruktażowym, który jest integralnym elementem szkolenia dotyczącego omawianego zagadnienia. Film ten jest zapisem realizacji zadań podczas wewnętrznych działań gaśniczych, gdzie poza przedstawieniem sposobu monitorowania czasu pracy, znajdują się też elementy związane z przygotowaniem strażaków do działań, prowadzonej korespondencji czy narzędzi, które wykorzystujemy na co dzień w naszych jednostkach ratowniczo gaśniczych.
Chcielibyśmy, aby materiał ten był podpowiedzią i inspiracją dla wszystkich strażaków.
ZADBAJMY O NASZE BEZPIECZEŃSTWO!
🎥 Film zrealizował Mateusz Dochód „Rowerem na akcje”, oraz strażacy JRG 3 i JRG 5 KM PSP m.st. Warszawy.