W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Regulamin organizacyjny

Regulamin organizacyjny Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej Miasta Stołecznego Warszawy zwanej dalej „komendą miejską”, określa szczegółową organizację komendy miejskiej, w tym:

  1. kierowanie pracą komendy miejskiej;
  2. strukturę organizacyjną komendy miejskiej;
  3. zadania wspólne i zakres działania poszczególnych komórek organizacyjnych;
  4. wzory pieczęci i stempli;
  5. liczbę i rodzaj stanowisk służbowych w komórkach organizacyjnych komendy miejskiej.

 

Regulamin w formie pliku PDF do pobrania poniżej.

Materiały

Regulamin organizacyjny 2021
Regulamin​_organizacyjny​_2021.pdf 0.21MB
Tabela zawierająca liczbę i rodzaj stanowisk służbowych w komórkach organizacyjnych komendy miejskiej
Załącznik​_nr​_1​_do​_regulaminu​_organizacyjnego.pdf 0.82MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.01.2021 12:25 st. kpt. Kacper Papis
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Organizacyjny
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Regulamin organizacyjny 4.0 18.05.2023 15:35 mł. kpt. Jakub Nowak
Regulamin organizacyjny 3.0 29.12.2021 11:11 st. kpt. Kacper Papis
Regulamin organizacyjny 2.0 03.12.2021 09:11 st. kpt. Kacper Papis
Regulamin organizacyjny 1.0 19.01.2021 12:25 st. kpt. Kacper Papis

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}