Regulamin organizacyjny

Regulamin organizacyjny Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej Miasta Stołecznego Warszawy zwanej dalej „komendą miejską”, określa szczegółową organizację komendy miejskiej, w tym:

  1. kierowanie pracą komendy miejskiej;
  2. strukturę organizacyjną komendy miejskiej;
  3. zadania wspólne i zakres działania poszczególnych komórek organizacyjnych;
  4. wzory pieczęci i stempli;
  5. liczbę i rodzaj stanowisk służbowych w komórkach organizacyjnych komendy miejskiej.

 

Regulamin w formie pliku PDF do pobrania poniżej.

Materiały

Regulamin Organizacyjny 2025
Regulamin​_Organizacyjny​_2025.pdf 0.26MB
Tabela nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego 2025
Tabela​_nr​_1​_do​_Regulaminu​_Organizacyjnego​_2025.pdf 0.22MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.01.2021 12:25 st. kpt. Kacper Papis
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Organizacyjny
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Regulamin organizacyjny 8.0 03.09.2025 11:24 st. kpt. Michał Konopka
Regulamin organizacyjny 7.0 03.09.2025 11:24 st. kpt. Michał Konopka
Regulamin organizacyjny 6.0 03.09.2025 11:23 st. kpt. Michał Konopka
Regulamin organizacyjny 5.0 28.07.2025 11:47 st. kpt. Michał Konopka
Regulamin organizacyjny 4.0 18.05.2023 15:35 mł. kpt. Jakub Nowak
Regulamin organizacyjny 3.0 29.12.2021 11:11 st. kpt. Kacper Papis
Regulamin organizacyjny 2.0 03.12.2021 09:11 st. kpt. Kacper Papis
Regulamin organizacyjny 1.0 19.01.2021 12:25 st. kpt. Kacper Papis

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}