W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sekcja Organizacyjno-Kadrowa

Starszy inspektor sztabowy (kierownik sekcji) : asp. mgr Iwona Grad
telefon: (32) 376-09-91
e-mail: kadry@psp.zabrze.pl

Technik: sekc. mgr Sandra Golańska
telefon: (32) 376-09-93
e-mail: sekretariat@psp.zabrze.pl

Zadania

Do zadań Sekcji Organizacyjno-Kadrowej należy w szczególności:

1. W zakresie zadań kadrowych:

1) realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta i kontrolowanie gospodarowania kadrami;

2) prowadzenie spraw osobowych pracowników oraz emerytów i rencistów komendy;

3) przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie, w tym dowódców JRG;

4) sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej pracowników komendy;

5) realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej pracowników komendy;

6) analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji pracowników oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;

7) prowadzenie dokumentacji związanej z dodatkowym zatrudnieniem pracowników;

8) weryfikacja uprawnień do kierowania pojazdami i wydawanie zaświadczeń uprawniających do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych;

9) ewidencjonowanie czasu służby i pracy systemu codziennego oraz nieobecności i innych zwolnień, a także prowadzenie niezbędnej w tym zakresie dokumentacji oraz realizowanie sprawozdawczości;

10) kontrolowanie przestrzegania prawa pracy i przepisów określających zasady pełnienia służby, pełnienie nadzoru w tym zakresie;

11) sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej wymaganej przepisami o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.

 

2. W zakresie zadań organizacyjnych:

1) realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy;

2) organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta;

3) udział w opracowywaniu zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji, i wytycznych komendanta, ewidencjonowanie i prowadzenie ich zbiorczych rejestrów oraz prowadzenie rejestru upoważnień;

4) udział w opracowywaniu regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie;

5) prowadzenie spraw z zakresu obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie;

6) organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjamii jednostkami ochrony przeciwpożarowej;

7) przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wnioskówz zakresu działania komendy;

8) opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrzorganizacyjnych komendy oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;

9) organizowanie systemu i koordynacja kontroli wewnętrznej komórek ogranzacyjnych komendy i JRG;

10) realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy;

11) prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta;

12) koordynowanie zadaniami dotyczącymi obiegu dokumentów w komendzie oraz ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie;

13) prowadzenie i przechowywanie dokumentacji z zakresu kontroli zarządczej w komendzie.

 

3.  W zakresie zadań archiwizacyjnych:

1) organizowanie procesu gromadzenia zasobu archiwalnego;

2) prowadzenie archiwum komendy i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj.: przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania i brakowania dokumentów;

3) współdziałanie z komórkami organizacyjnymi w zakresie przyjmowania akt do archiwum oraz ich brakowania;

4) udostępnianie akt oraz udzielanie informacji na podstawie posiadanych akt.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.12.2020 10:52 mł. kpt. Maciej Janicki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Maciej Janicki
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa 14.0 04.12.2023 13:32 kpt. Maciej Janicki
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa 13.0 04.12.2023 13:29 kpt. Maciej Janicki
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa 12.0 13.11.2023 10:34 kpt. Maciej Janicki
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa 11.0 03.10.2023 15:03 kpt. Maciej Janicki
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa 10.0 03.10.2023 14:55 kpt. Maciej Janicki
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa 9.0 01.06.2023 11:15 kpt. Maciej Janicki
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa 8.0 04.05.2023 09:38 kpt. Maciej Janicki
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa 7.0 01.12.2022 09:54 kpt. Maciej Janicki
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa 6.0 04.05.2022 09:49 mł. kpt. Maciej Janicki
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa 5.0 04.05.2021 11:21 mł. kpt. Maciej Janicki
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa 4.0 02.03.2021 11:48 mł. kpt. Maciej Janicki
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa 3.0 02.03.2021 09:56 mł. kpt. Maciej Janicki
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa 2.0 09.12.2020 12:33 mł. kpt. Maciej Janicki
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa 1.0 08.12.2020 10:52 mł. kpt. Maciej Janicki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}