W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nagroda dla polskiego stoiska narodowego na targach Food Africa Cairo 2023

W dniach 12-14 grudnia 2023 r. w Kairze w Egipcie miała miejsce kolejna edycja targów Food Africa Cairo – największych międzynarodowych targów branży spożywczej w Egipcie oraz jednych z najważniejszych międzynarodowych targów rolno-spożywczych na kontynencie afrykańskim.

Polskie stoisko narodowe na targach Food Africa Cairo 2023

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa po raz szósty zorganizował stoisko narodowe, umożliwiając firmom prezentację polskich produktów spożywczych, takich jak produkty mleczarskie (w tym m.in. proszki mleczne i serwatkowe, kazeina), słodycze, wyroby cukiernicze i produkty śniadaniowe, produkty zbożowe, mięso i przetworzone produkty mięsne, owoce i warzywa, zarówno mrożone, jak i przetworzone, a także skrobia ziemniaczana i białko ziemniaczane. Na stoisku narodowym byli obecni również producenci technologii i maszyn oraz urządzeń dla producentów z branży rolno-spożywczej, oferujący rozwiązania z zakresu chłodnictwa oraz utrzymania higieny produkcji.


Zwiedzający targi mogli spróbować potraw tradycyjnej polskiej kuchni przygotowywanych na stoisku narodowym podczas pokazów gotowania na żywo prowadzonych przez polskich kucharzy.


Polskie stoisko zostało wyróżnione nagrodą organizatora targów.


Stoisko odwiedził Michał Chabros, Chargé d'affaires ad interim w Ambasadzie RP w Kairze.


Według  szacunków organizatora tegoroczna edycja targów zgromadziła 800 wystawców ze 32 krajów świata. Wydarzenie było doskonałą okazją do promocji polskiej żywności oraz do nawiązania kontaktów biznesowych przez polskie firmy zainteresowane exportem do Egiptu oraz pozostałych krajów Afryki.


W dniu poprzedzającym rozpoczęcie targów przedsiębiorcy wzięli udział w spotkaniach w dwóch miejscowych sieciach handlowych (Lulu i Hyper One), które miały na celu przybliżyć im warunki i zasady wejścia na rynek egipski.

 

Zdjęcia (8)

{"register":{"columns":[]}}