W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Polskie stoisko narodowe na targach Anuga 2023 w Kolonii w Niemczech

Otwarcie polskiego stoiska

W dniach 7-11 października 2023 r. w Kolonii w Niemczech odbyła się kolejna edycja targów Anuga, jednych z największych w Europie i na świecie targów żywności i napojów.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, zgodnie ze strategią określoną przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, w ramach realizacji działań promujących polskie artykuły rolno-spożywcze na rynkach zagranicznych, zorganizował w trzech halach sektorowych (żywność wysokiej jakości, napoje, produkty mleczarskie) stoiska narodowe pod hasłem „Poland tastes good”.

Wizytujący targi mieli okazję zapoznać się z szeroką gamą polskich produktów takich jak nabiał, jaja i proszki jajeczne, owoce i warzywa oraz ich przetwory, w tym owoce liofilizowane, miody, napoje, w tym soki BIO i NFC, innowacyjne napoje kolagenowe, cydry, syropy, herbata, kawa, grzyby (suszone  i produkty grzybowe), słodycze, w tym wegańskie i eko, produkty zbożowe, przetwory rybne i przyprawy.

Jedna z polskich firm wystawiających się na stoisku narodowym została wyróżniona nagrodą w konkursie Anuga Innovation Show za znajdujący się w ofercie firmy „Hexakrem pistacjowy”.

Według wstępnych szacunków tegoroczna edycja targów zgromadziła 7 900 wystawców ze 118 krajów świata, w tym 248 wystawców z Polski. Targi w ciągu pięciu dni odwiedziło ponad 140 000 osób z 200 krajów świata.

Wydarzenie było wyjątkową okazją do promocji polskiej żywności oraz do nawiązania kontaktów biznesowych przez polskie firmy zainteresowane sprzedażą rodzimych produktów na rynki całego świata.

Zdjęcia (8)

{"register":{"columns":[]}}