W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Polskie stoisko narodowe na targach FHA Food & Beverage 2024

Otwarcie stoiska

W dniach 23 – 26 kwietnia 2024 r. w Singapurze miała miejsce kolejna edycja jednych z największych i najważniejszych międzynarodowych targów spożywczych w Azji Południowo-Wschodniej.

Na zorganizowanym przez KOWR stoisku narodowym polską ofertę eksportową prezentowało kilkanaście firm z branży: soków, słodyczy, produktów zbożowych, produktów mięsnych, mrożonych warzyw, przekąsek, miodów oraz żywności ekologicznej.

W pierwszym dniu targów Stefan Krajewski - Sekretarz Stanu w MRiRW wraz z Henrykiem Smolarzem - Dyrektorem Generalnym KOWR, Iloną Korchut - Chargé d’affaires a.i. Ambasady RP w Singapurze oraz Krzysztofem Jażdżewskim - Głównym Lekarzem Weterynarii uroczyście otworzyli polskie stoisko.

 Przez wszystkie dni targowe stoisko narodowe cieszyło się dużą popularnością wśród wizytujących, a polscy przedsiębiorcy biorący w nich udział przeprowadzili rokujące rozmowy z potencjalnymi partnerami biznesowymi. Na stoisku każdego dnia odbywały się pokazy kulinarne i degustacje, podczas których odwiedzający targi mogli spróbować polskich dań serwowanych przez doświadczonych szefów kuchni.

W ramach dodatkowych działań towarzyszących polskiemu wystąpieniu na targach FHA Food & Beverage 2024, w przeddzień wydarzenia zorganizowane zostały dla polskich przedsiębiorców wizyty w lokalnych sieciach handlowych (tzw. „store check”) oraz sesja networkingowa z udziałem delegacji krajów Europy Środkowo-Wschodniej i potencjalnych importerów,  przygotowana przez Ambasadę RP oraz Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Singapurze.

W celu wzmocnienia efektu działań promocyjnych prowadzonych na rynku singapurskim, w poczytnym dzienniku „The Business Times” ukazał się, opracowany przez KOWR, artykuł poświęcony potencjałowi produkcyjnemu i eksportowemu polskiej żywności. Podjęte zostały również działania skutkujące promocją polskich produktów w mediach społecznościowych – drugiego dnia targów polskie stoisko odwiedziła znana singapurska blogerka kulinarna.  Dzięki staraniom KOWR, polska obecność na targach i polska żywność zostały zauważone w lokalnych mediach.

Singapur to atrakcyjny rynek dla polskiego eksportu rolno-spożywczego, z dużym potencjałem importowym, ponieważ poza popytem wewnętrznym, Singapur pełni również rolę centrum reeksportu w regionie Azji Południowo-Wschodniej.

W ostatnich dniach rynek singapurski został otwarty dla mięsa wołowego z Polski, co stwarza nowe szanse eksportowe dla producentów polskiej wołowiny. 

Zdjęcia (10)

{"register":{"columns":[]}}