W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Polskie stoisko narodowe na targach Sial Interfood 2019 w Dżakarcie

W dniach 13-16 listopada 2019 r. odbyła się 18 edycja targów Sial Interfood w Dżakarcie w Indonezji. W ramach realizacji działań promujących polskie artykuły rolno-spożywcze na rynkach zagranicznych, KOWR po raz drugi zorganizował na tych targach stoisko narodowe pod hasłem „Poland tastes good”.

Targi Sial Interfood są wiodącym wydarzeniem targowym dla branży spożywczej Indonezji. Podczas tegorocznej edycji targów wystąpiło 1100 wystawców z 27 krajów świata, a organizator targów ocenił liczbę zwiedzających na ponad 50 tys. W targach licznie wzięli udział wystawcy z Polski, którzy łącznie stanowili piątą pod względem liczebności grupę zagranicznych wystawców na targach.

Polskiemu wystąpieniu na targach towarzyszyła misja handlowa zorganizowana przez KOWR we współpracy z Zagranicznym Biurem Handlowym PAIH w Dżakarcie. W ramach misji zorganizowane zostało m.in. spotkanie informacyjne nt. specyfiki rynku indonezyjskiego. Dodatkowo przedstawiciele polskich firm mieli możliwość poznania asortymentu produktów oraz cen na rynku indonezyjskim dzięki udziałowi w objeździe po punktach sprzedaży detalicznej (tzw. store-check). Przedsiębiorcy odwiedzili 2 sieci handlowe z importowanymi produktami: GrandLucky oraz KemChicks.

Na polskim stoisku narodowym o powierzchni 72 m2 swoją ofertę prezentowało 6 polskich firm oferując m.in. owoce oraz przetwory owocowe i warzywne, produkty mleczarskie, dodatki do żywności, a także kawy i syropy do kawy.

Pierwszego dnia targów w uroczystym otwarciu stoiska udział wzięła Pani Beata Stoczyńska Ambasador RP w Indonezji.

Podczas wszystkich dni targowych na polskim stoisku odbywały się zorganizowane przez KOWR pokazy kulinarne, których celem była promocja polskiej kuchni i żywności oraz zaprezentowanie Polski jako kraju tradycyjnego i jednocześnie nowoczesnego pod względem kulinarnym.

{"register":{"columns":[]}}