W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Polskie stoisko narodowe na targach Vietfood & Beverage 2022 w Ho Chi Minh City w Wietnamie

W dniach 11 – 13 sierpnia 2022 r. w Ho Chi Minh City w Wietnamie odbyła się 26 edycja targów Vietfood & Beverage, jednych z wiodących międzynarodowych targów żywności i napojów na rynku wietnamskim.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, zgodnie ze strategią określoną przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, w ramach realizacji działań promujących polskie artykuły rolno-spożywcze na rynkach zagranicznych, po raz kolejny zorganizował na ww. targach polskie stoisko narodowe pod hasłem „Poland tastes good”. Na polskim stoisku narodowym o powierzchni 72 mkw. – w tym 18 mkw. w ramach branżowego programu promocji polskich specjalności żywnościowych (POIR) na których odbywały się pokazy kulinarne promujące polska kuchnię – ofertę prezentowało 9 polskich firm oferujących szeroką gamę produktów m.in: produkty bezglutenowe, produkty bio i eko, suplementy diety, owoce i warzywa, słodycze, zdrowa żywność, produkty zbożowe.

W ramach działań powiązanych z udziałem w targach KOWR we współpracy z ZBH PAIH zorganizował w dniu 10 sierpnia misję handlową, w ramach której odbyły się wizyty w trzech sieciach handlowych (Vinmart, Annam Gourmet Supermarket, MM Megamart) oraz spotkanie z przedstawicielami Vietnam Chamber of Commerce and Industry (VCCI).  

Polskie stoisko narodowe odwiedził Pan Maciej Duszyński – Charge d”Affaires a.i. Rzeczypospolitej Polskiej.

Targi Vietfood & Beverage 2022, odbyły się w formie stacjonarnej, a polskie stoisko narodowe było jedynym europejskim pawilonem narodowym, i cieszyło się dużym zainteresowaniem wśród odwiedzających.  Udział w targach stanowił doskonałą okazję do nawiązania kontaktów biznesowych z potencjalnymi kontrahentami, zarówno z Wietnamu, jak i innych krajów tego regionu, w szczególności po przerwie spowodowanej pandemią COVID-19, która uniemożliwiała bezpośrednie spotkania z partnerami z regionu Azji, a które są tak istotne w kulturze azjatyckiej.

{"register":{"columns":[]}}