W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Polskie stoisko narodowe na targach Yummex Middle East 2021 w Dubaju (ZEA)

W dniach 7-9 listopada 2021 r. w Dubaju w ZEA odbyła się 14 edycja targów Yummex Middle East, najważniejszego wydarzenia z branży słodyczy i przekąsek na Bliskim Wschodzie.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa w ramach zagranicznych działań promocyjnych zaakceptowanych przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi po raz pierwszy zorganizował polskie stoisko narodowe o powierzchni 108 mkw. na tych targach. Na stoisku swoją ofertę zaprezentowało 6 firm, oferując szeroką gamę produktów m.in: krówki, toffi, miody, w tym miody ekologiczne, bezglutenowe i niskobiałkowe produkty piekarnicze, ciasta i ciastka, dodatki do żywności, słodycze funkcjonalne, w tym czekoladki z witaminami, konfitury z płatków róż oraz soki i syropy owocowe.

Dodatkowo, w formie showroom’u, została zaprezentowana oferta produktowa kolejnych czterech firm: produkty instant, owoce i orzechy w czekoladzie, syropy z czarnej maliny.

Polskie stoisko narodowe odwiedziła Pani Katarzyna Rzeźniczek – Radca ds. rolnych, Przedstawiciel MRiRW w Ambasadzie RP w Abu Zabi.

Targi stanowiły doskonałą okazję do nawiązania nowych kontaktów biznesowych z potencjalnymi kontrahentami z ZEA, oraz innych krajów regionu MENA (Bliski Wschód i Afryka Północna).

Co ważne, polskie firmy stanowiły najliczniejszą narodową grupę wystawców na targach. Łącznie z firmami zgromadzonymi na polskim stoisku narodowym organizowanym przez KOWR w targach uczestniczyło 26 polskich firm.

Branża słodyczy i przekąsek stanowi rozwojową część polskiego rynku spożywczego. Przedsiębiorstwa z tej branży są innowacyjne i nadążają za szybko zmieniającymi się trendami w tym segmencie rynku. Jednocześnie polskie słodycze i przekąski wciąż są konkurencyjne jakościowo i cenowo. Ważnym kierunkiem rozwoju kategorii słodyczy i przekąsek jest health & wellness, czyli trend prozdrowotny, zgodnie z którym konsumenci skłaniają się ku zdrowszym wyborom żywieniowym. Trend ten był widoczny także w ofercie firm uczestniczących w polskim stoisku narodowym organizowanym przez KOWR.

Począwszy od kolejnej edycji wydarzenia, która odbędzie się w dniach 08-10 listopada 2022 roku, nastąpi zmiana nazwy ww. targów na ISM Middle East.

{"register":{"columns":[]}}