Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacji i archiwizacji
Starszy Specjalista
mgr Martyna Łupińska
tel.: 24 236 02 03
e-mail: gostynin@mazowsze.straz.pl lub organizacyjna@strazgostynin.pl
Do zadań samodzielnego stanowiska pracy ds. organizacji i archiwizacji należy w szczególności:
W zakresie spraw organizacyjnych:
1) realizowanie zadań z zakresu planowania pracy Komendy Powiatowej;
2) organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego;
3) opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego;
4) prowadzenie archiwum Komendy Powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów;
5) prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej;
6) organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
7) organizowanie i prowadzenie działalności informacyjno-promocyjnej Komendy Powiatowej przez Oficera Prasowego Komendanta Powiatowego PSP;
8) przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania Komendy Powiatowej;
9) opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych Komendy Powiatowej;
10) organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej i Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej;
11) realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków oraz petycji, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków oraz petycji dla Komendy Powiatowej;
12) zlecanie właściwym podmiotom zewnętrznym obsługi prawnej Komendy;
13) prowadzenie sekretariatu Komendanta Powiatowego;
W zakresie spraw kadrowych:
1) realizowanie założeń polityki kadrowo – płacowej Komendanta Powiatowego;
2) przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w Komendzie Powiatowej w tym dowódców Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej;
3) opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w Komendzie Powiatowej;
4) opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych Komendy Powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
5) ewidencjonowanie pieczęci i stempli w Komendzie Powiatowej;
6) prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów Komendy Powiatowej;
7) sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej strażaków i pracowników cywilnych Komendy Powiatowej;
8) realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych Komendy Powiatowej;
9) analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;
10) prowadzenie ewidencji i rozliczania czasu służby/pracy pracowników systemu codziennego oraz nadzór nad prowadzoną ewidencją czasu służby/pracy i udzielanie merytorycznej pomocy w tym zakresie komórkom organizacyjnym Komendy:
- Wydziałowi Operacyjnemu,
- Jednostce Ratowniczo-Gaśniczej;
11) prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych;
12) sporządzanie dokumentacji płacowej, w tym list płac.
- Pierwsza publikacja:
- 28.11.2020 18:23 bryg. Andrzej Ledzion
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacji i archiwizacji
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacji i archiwizacji | 3.0 | 15.06.2023 14:30 st.bryg. Andrzej Ledzion |
Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacji i archiwizacji | 2.0 | 30.03.2022 09:57 st.bryg. Andrzej Ledzion |
Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacji i archiwizacji | 1.0 | 28.11.2020 18:23 bryg. Andrzej Ledzion |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP