W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jaworze

Deklaracja dostępności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jaworze

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Jaworze zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jaworze.

  • Data publikacji strony internetowej: 2020-12-09
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-12-09

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
  • 1. pochodzą z różnych źródeł,
  • 2. opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
  • 3. niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane również przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2024-03-29
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-29

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: mł. kpt. Anna Jastrowicz
  • E-mail: jastrowicz@straz.jawor.pl
  • Telefon: 537812112

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Jaworze
  • Adres: ul. Kościuszki 6
    59-400 Jawor
  • E-mail: sekretariat@straz.jawor.pl
  • Telefon: 768702643

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Teren komendy znajduje sie przy ul. Kościuszki 6, gdzie również znajduje się główna brama wjazdowa dla pojazdów i osób pieszych. Do bramy od strony ul. Kościuszki prowadzi utwardzona droga. Na teren komendy można również wjechac samochodem.

Wejście do głownego, jednopiętrowego budynku komendy znajduje od strony wewnętrznego placu. Plac wewnętrzny na terenie komendy jest utwardzony bez stopni i przeszkód dla osób poruszających sie na wózkach inwalidzkich. Osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich proszone są o kontakt telefoniczny z sekretariatem pod nr telefonu 76 870 26 43 wew. 100

Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.04.2021 13:10 Łukasz Starowicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Łukasz Starowicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 2.0 29.03.2024 09:15 Łukasz Starowicz
Deklaracja dostępności 1.0 21.04.2021 13:10 Łukasz Starowicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}