W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

W 2023 roku do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jaworze nie wpłynęła żadna skarga.

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Jaworze i/lub upoważniony Zastępca Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Jaworze przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (wtorek w godz. 14.00 - 15.00), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem Komendanta PSP. Sekretariat tel.: 76 870 26 43 wew. 100.

W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jaworze koordynacją rozpatrywania skarg i wniosków zajmuje się Wydział Finansowo-Kadrowy, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30. Telefon kontaktowy 76 870 26 43 wew. 105.

Skargi/wnioski można składać:

  • listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Jaworze

      ul. Kościuszki 6, 59-400 Jawor,

  • osobiście w sekretariacie Komendy Powiatowej PSP w Jaworze

     od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30,

  • za pośrednictwem ePUAP- adres strony internetowej http://www.epuap.gov.pl/,
  • pocztą elektroniczną na adres sekretariat@straz.jawor.pl
  • ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z Wydziałem Finansowo-Kadrowym.

     Telefon: 76 870 26 43 wew. 105.

     

Skarg/wniosków nie można złożyć telefonicznie.

Tryb rozpatrywania:

  • Skargi i wnioski rozpatrywane są na podstawie ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity - Dz. U. z 2024 r. poz. 572 z późn. zmianami). Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 08.01.2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46).
  • Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
  • Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności. Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
  • Organ właściwy do załatwienia skargi powinien załatwić skargę bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca. Odpowiednio stosuje się termin załatwienia wniosku.

UWAGA: Skargi i wnioski o charakterze anonimowym, nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania (art. 64 kpa).

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.04.2021 13:14 Łukasz Starowicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Łukasz Starowicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 4.0 03.10.2024 09:23 Łukasz Starowicz
Skargi i wnioski 3.0 05.01.2023 14:17 Łukasz Starowicz
Skargi i wnioski 2.0 05.01.2023 14:16 Łukasz Starowicz
Skargi i wnioski 1.0 21.04.2021 13:14 Łukasz Starowicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}