Koordynator ds. dostępności
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jaworze wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Komendy Powiatowej PSP w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Funkcję Koordynatora ds. dostępności w Komendzie Powiatowej PSP w Jaworze pełni:
mł. kpt. Anna Jastrowicz – starszy inspektor, tel. 76 870 26 43 wew. 112, e-mail: jastrowicz@straz.jawor.pl
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 21.04.2021 13:16 Łukasz Starowicz
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Łukasz Starowicz
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Koordynator ds. dostępności | 2.0 | 05.05.2023 13:17 Łukasz Starowicz |
Koordynator ds. dostępności | 1.0 | 21.04.2021 13:16 Łukasz Starowicz |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP