W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami

Informacje dla osób niesłyszacych lub słabosłyszących

Aby skutecznie komunikować się z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Kartuzach osoby niesłyszące lub słabo słyszące mogą:

1. złożyć WNIOSEK o umówienie spotkania i zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się: PJM (polski język migowy), SJM (system językowo-migowy) i SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych). Kolejne kroki złożenia WNIOSKU:

  • Wypełnić formularz elektroniczny WNIOSKU lub pobrać WNIOSEK w postaci dokumentu „DOC”. 
  • Po wypełnieniu wersji „DOC” odesłać wybierając jedną z poniższych metod:
    • e-mail na adres sekretariat.kartuzy@straz.gda.pl
    • WYSŁAĆ CO NAJMNIEJ NA 3 DNI ROBOCZE PRZED PLANOWANYM SPOTKANIEM.
    • listownie na adres:
      Komenda Powiatowa PSP, ul. 3 Maja 16A, 83-300 Kartuzy
      z dopiskiem na kopercie „WNIOSEK – usługa tłumacza”
      (termin spotkania – 3 dni liczone od dnia otrzymania listu)

2. załatwić sprawę przy pomocy osoby przybranej,
3. wysłać pismo  na adres: Komenda Powiatowa PSP, ul. 3 Maja 16A, 83-300 Kartuzy,
4. wysłać e-mail na adres: sekretariat.kartuzy@straz.gda.pl,
5. skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: 47 741 84 22,

Wybierając formę komunikacji wymienioną w punkcie 2-5 należy podać następujące informacje:

  • imię i nazwisko osoby uprawnionej,
  • adres korespondencyjny wraz z kodem pocztowym,
  • sposób komunikowania się z osobą uprawnioną – wskazanie adresu e-mail lub numeru telefonu,
  • przedmiot rozmowy w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kartuzach,
  • obecność osoby przybranej / potrzeba zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się PJM, SJM, SKOGN.

 

Materiały

Wniosek o zapewnienie tłumacza języka PJM, SJM i SKOGN podczas wizyty w Komendzie Powiatowej PSP w Kartuzach
Wniosek​_o​_zapewnienie​_tłumacza.docx 0.02MB
Tekst łatwy do czytania - Easy To Read - ETR
Tekst​_łatwy​_do​_czytania​_-​_ETR-1.pdf 0.34MB
Plik odczytywany maszynowo
KP​_PSP​_Kartuzy​_-​_tekst​_odczytywany​_maszynowo.docx 0.02MB

Wideo

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.06.2021 12:27 Marek Szwaba
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marek Szwaba
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 7.0 17.01.2024 15:24 Marek Szwaba
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 6.0 17.01.2024 15:24 Marek Szwaba
Dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami 5.0 27.10.2023 12:05 Marek Szwaba
Dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami 4.0 01.10.2021 15:00 Marek Szwaba
Dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami 3.0 29.09.2021 13:24 Marek Szwaba
Dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami 2.0 28.09.2021 10:20 Marek Szwaba
Dostępność dla osób ze szczególnymi potrzebami 1.0 14.06.2021 12:27 Marek Szwaba

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}