Samodzielne Stanowisko ds. Organizacyjnych
Starszy specjalista:
Anna Jastrzębska
Telefon:
75 722 20 31 wew. 00
Adres e-mail:
a.jastrzebska@kppspluban.pl
Do zadań samodzielnego stanowiska d/s organizacyjnych należy w szczególności:
1) realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
2) organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;
3) opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego;
4) prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów;
5) prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej;
6) organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej i komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostki ratowniczo-gaśniczej;
7) realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej;
8) prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego, w tym obsługa platformy EPUAP;
9) opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej;
10) sporządzanie w obowiązującym trybie planów urlopów dla strażaków z systemu codziennego i pracowników cywilnych
11) ewidencja i nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem przez strażaków i pracowników cywilnych urlopów oraz innych dni wolnych zgodnie z obowiązującymi przepisami
12) ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej;
13) prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ZFŚS).
- Pierwsza publikacja:
- 08.12.2020 13:01 Bartłomiej Oleszczuk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Bartłomiej Oleszczuk
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Samodzielne Stanowisko ds. Organizacyjnych | 2.0 | 08.12.2020 16:10 Bartłomiej Oleszczuk |
Samodzielne Stanowisko d/s Organizacyjnych | 1.0 | 08.12.2020 13:01 Bartłomiej Oleszczuk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP