Sekcja ds. Finansów
Adres e-mail:
finanse@kppspluban.pl
Głowny księgowy:
Roman Krygowski
Telefon:
75 722 20 31 wew. 61
E-mail:
r.krygowski@kppspluban.pl
Księgowa:
Renata Sadowska
Telefon:
75 722 20 31 wew. 60
E-mail:
r.sadowska@kppspluban.pl
Do zadań sekcji d/s finansów należy:
1) sprawowanie nadzoru w imieniu komendanta powiatowego nad gospodarką finansową;
2) prowadzenie rachunkowości komendy powiatowej;
3) prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami, polegającej zwłaszcza na:
a) wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji komendy powiatowej;
b) zapewnieniu pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez komendę powiatową;
c) przestrzeganiu zasad rozliczeń pieniężnych;
d) zapewnieniu terminowego ściągania należności;
4) analizowanie wykorzystania środków przydzielonych z budżetu, środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji komendy powiatowej;
5) prowadzenie wewnętrznej kontroli finansowej (kontroli w zakresie legalności dokumentów oraz operacji gospodarczych);
6) nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji majątku komendy powiatowej;
7) prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i finansowej;
8) opracowywanie harmonogramów wydatków;
9) wykonywanie czynności z zakresu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz płac i innych świadczeń w stosunku do funkcjonariuszy i pracowników cywilnych oraz członków rodziny;
10) realizacja zadań z zakresu kontroli zarządczej;
11) nadzór w zakresie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
12) sprawdzenie pod względem finansowym rozliczenia wykonania zadania publicznego w zakresie dofinansowania OSP,
- Pierwsza publikacja:
- 08.12.2020 13:00 Bartłomiej Oleszczuk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Bartłomiej Oleszczuk
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Sekcja ds. Finansów | 1.0 | 08.12.2020 13:00 Bartłomiej Oleszczuk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP