Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami
20.09.2023
INFORMACJA DLA OSÓB NIESŁYSZĄCYCH LUB SŁABOSŁYSZĄCYCH
Aby skutecznie komunikować się z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Świebodzinie osoby niesłyszące lub słabo słyszące mogą:
1. Złożyć WNIOSEK o umówienie spotkania i zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się: PJM (polski język migowy), SJM (system językowo-migowy) i SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych). Kolejne kroki złożenia WNIOSKU:
a) Wypełnić formularz elektroniczny WNIOSKU lub pobrać WNIOSEK w postaci dokumentu "DOC".
b) Po wypełnieniu wersji "DOC" odesłać wybierając jedną z poniższych metod:
- e-mail na adres: sekretariat@straz.swiebodzin.pl
- WYSŁAĆ CO NAJMNIEJ NA 3 DNI ROBOCZE PRZED PLANOWANYM SPOTKANIEM.
- listownie na adres:
KP PSP w Świebodzinie, ul. Cegielniana 13, 66-200 Świebodzin z dopiskiem na kopercie "WNIOSEK – usługa tłumacza"
(termin spotkania – 3 dni liczone od dnia otrzymania listu)
2. Załatwić sprawę przy pomocy osoby przybranej,
3. Wysłać pismo na adres: KP PSP w Świebodzinie, ul. Cegielniana 13, 66-200 Świebodzin
4. Wysłać e-mail na adres: sekretariat@straz.swiebodzin.pl,
5. skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu:
068 470 73 80
Wybierając formę komunikacji wymienioną w punkcie 2-6 należy podać następujące informacje:
- imię i nazwisko osoby uprawnionej,
- adres korespondencyjny wraz z kodem pocztowym,
- sposób komunikowania się z osobą uprawnioną – wskazanie adresu e-mail lub numeru telefonu.
- przedmiot rozmowy w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej,
- obecność osoby przybranej / potrzeba zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się PJM, SJM, SKOGN.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO, proszę o zapoznanie się z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ.
Materiały
KP PSP Załącznik nr 1 Wniosek o zapewnienie tłumaczaKP_PSP_Załącznik_nr_1_Wniosek_o_zapewnienie_tłumacza.docx 0.02MB KP PSP Załącznik nr 2 Przykład informacja o podmiocie dla osób niesłyszących lub słabosłyszących w publikowanych filmach z udziałem tłumacza migowego
KP_PSP_Załącznik_nr_2__Przykład_informacja_o_podmiocie_dla_osób_niesłyszących_lub_słabosłyszących_w_publikowanych_filmach_z_udziałem_tłumacza_migowego.docx 0.02MB KP PSP Załącznik nr 3 Ogólne standardy przygotowania informacji w tekście łatwym do czytania i zrozumienia ETR
KP_PSP_Załącznik_nr_3_Ogólne_standardy_przygotowania_informacji_w_tekście_łatwym_do_czytania_i_zrozumienia_ETR.docx 0.02MB KP PSP Załącznik nr 4 Wniosek o zapewnienie dostępności
KP_PSP_Załącznik_nr_4_Wniosek_o_zapewnienie_dostępności.docx 0.02MB KP PSP Załącznik nr 5 Procedura dotycząca zapewniania dostępności
KP_PSP_Załącznik_nr_5_Procedura_dotycząca_zapewniania_dostępności.docx 0.02MB KP PSP Załącznik nr 6 Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej
KP_PSP_Załącznik_nr_6_Żądanie_zapewnienia_dostępności_cyfrowej.docx 0.02MB KP PSP Klauzula informacyjna zapewnienie dostępności
KP_PSP_Klauzula_informacyjna_zapewnienie_dostępności.docx 0.01MB KP PSP Wytyczne zapewniania dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w jednostkach organizacyjnych PSP
KP_PSP_Wytyczne_zapewniania_dostępności_dla_osób_ze_szczególnymi_potrzebami_w_jednostkach_organizacyjnych_PSP.pdf 0.66MB
- Pierwsza publikacja:
- 20.09.2023 10:19 Marcin Bohuszko
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- bryg. Marcin Bohuszko
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami | 1.0 | 20.09.2023 10:19 Marcin Bohuszko |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP