W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

2019 rok

  • Obszar dot. edukacji medialnej jako jeden z głównych obszarów konsultacji publicznych zrealizowanych przez KRRiT we współpracy z Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego w zakresie kierunków implementacji znowelizowanej dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych;
  • Promocja i koordynacja Europejskiego Tygodnia Edukacji Medialnej w Polsce (nowa inicjatywa Komisji Europejskiej skierowana do państw członkowskich UE);
  • Udział w pracach ERGA w zakresie monitorowania wybranych aspektów postanowień Kodeksu Postępowania wz. dezinformacji (sygnatariuszami Kodeksu są m.in. Facebook, Google i Twitter). Wnioski w tym zakresie znajdują się w komunikacje prasowym ERGA (pdf 472 KB) i w raporcie końcowym ERGA (pdf 1,2 MB). Informacje o przeprowadzonym przez KRRiT w ramach prac tej podgrupy monitoringu tzw. reklam politycznych znajdują się w Sprawozdaniu z działalności KRRiT w 2019 r., pkt 4.20;
  • Uczestnictwo w grupie eksperckiej przy Komisji Europejskiej Media Literacy Expert Group (por. Sprawozdanie z działalności KRRiT w 2019 r. pkt 7.6, pdf 14 MB);
  •  Prowadzenie Drogowskazu Medialnego.
{"register":{"columns":[]}}