W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Krajowy Instytut Mediów rozpoczyna pilotaż badania założycielskiego

27.04.2021

Krajowy Instytut Mediów (KIM) rozpoczął ostatnią fazę przygotowań do pilotażu poprzedzającego start badania założycielskiego przyszłego, jednoźródłowego panelu konsumpcji mediów.

Ręka z uruchomionym smartfonem, w tle włączony, duży ekran telewizora.

Do realizacji zadania zostały wyłonione trzy agencje badawcze: Ipsos, Kantar i PBS, które w maju b.r. przystąpią do realizacji prac terenowych. Równolegle, KIM prowadzi konsultacje z ekspertami z zakresu ekonomii behawioralnej, mające na celu zapewnienie jak najwyższego response rate (poziomu realizacji próby) w badaniu.

Materiały

Komunikat KIM
KIM​_Start​_pilota badania założycielskiego.docx 0.06MB
{"register":{"columns":[]}}