Nagrody KRRiT im. dr Pawła Stępki wręczone po raz dziesiąty
17.06.2021
17 czerwca 2021 roku, w siedzibie Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, odbyła się uroczystość wręczenia nagród laureatom dziesiątej edycji konkursu o Nagrody KRRiT im. dr Pawła Stępki.
W wydarzeniu uczestniczyli Przewodniczący KRRiT Witold Kołodziejski, Przewodniczący Kapituły Nagrody KRRiT im. dr. Pawła Stępki prof. Janusz Kawecki oraz pozostali członkowie KRRiT, dziekan Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW prof. dr. hab. Janusz Adamowski oraz przedstawiciele rodziny patrona nagrody.
W tegorocznej edycji konkursu Kapituła wyłoniła tylko jednego Laureata, w kategorii „najlepsze wydawnictwo naukowe i popularnonaukowe w dziedzinie mediów elektronicznych”.
Nagroda została przyznana dr hab. Klaudii Cymanow-Sosin za książkę ” Lokowanie idei w reklamie. Studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu YouTube”, wydaną przez Wydawnictwo Adam Marszałek w Toruniu.
Autorka podjęła aktualny, ciekawy, wymagający rozpoznania, a przez to ważny temat. Coraz bardziej odczuwana jest bowiem potrzeba badań nad dynamiką zmian w obszarze przekazu reklamowego. Publikacja stara się odpowiedzieć na pytanie czy i w jaki sposób reklamodawcy stosują narrację reklamową w odniesieniu do sfery wartości.
Na ponad 370 stronach autorka przedstawiła wyniki swoich dociekań teoretycznych oraz rezultaty własnych badań na przykładzie spotów reklamowych z lat 2015-2019 występujących w polskiej wersji serwisu YouTube.
Materiały
Decyzja Kapituły 2021Decyzja_2021_skan.pdf 0.04MB