W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Radca prawny w Departamencie Prawnym

18.03.2024

Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje kandydatów na stanowisko Radcy prawnego w Departamencie Prawnym

Wymiar czasu pracy: pełny etat

Adres urzędu:

Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9

01-015 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • sporządzanie opinii prawnych i udzielanie wyjaśnień w sprawach obowiązującego stanu prawnego w szczególności w zakresie: ustawy o radiofonii i telewizji, ustawy o opłatach abonamentowych, kodeksu postępowania administracyjnego,
  • zastępowanie Przewodniczącego KRRiT, KRRiT lub Biura KRRiT w postepowaniach sądowych,
  • opiniowanie  aktów prawnych przesłanych do uzgodnień międzyresortowych,
  • udział w opracowywaniu i sporządzaniu projektów rozporządzeń KRRiT.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe magisterskie prawnicze,
  • uprawnienia radcy prawnego,
  • bardzo dobra znajomość ustawy o radiofonii i telewizji, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy - Prawo o postępowaniu przed sadami administracyjnymi, kodeksu postępowania cywilnego,  ustawy o opłatach abonamentowych,
  • bardzo dobra umiejętność interpretacji przepisów,
  • bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, inicjatywa, kreatywność,
  • zdolność analitycznego myślenia oraz umiejętność syntezy i wyciągania wniosków,
  • umiejętność skutecznego komunikowania się i argumentowania oraz umiejętność pracy w zespole,
  • biegła znajomość pakietu MS Office i obsługi poczty elektronicznej, a także systemów informacji prawnej.

 

Wymagania dodatkowe (pożądane):

  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, w tym terminologii prawniczej (certyfikat potwierdzający znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2),
  • ukończone studia podyplomowe z zakresu prawa europejskiego lub zagadnień legislacyjnych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys,
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenia kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
  • inne dokumenty / materiały dotyczące posiadanych, kwalifikacji i kompetencji np. publikacje, referencje, dyplomy etc.,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
  • oświadczenie kandydata o spełnieniu warunku określonego w art. 3c ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1917).

 

Pozostałe informacje:

  • warunki finansowe reguluje rozporządzenie Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie określenia stanowisk urzędniczych, zasad wynagradzania oraz wymaganych kwalifikacji zawodowych pracowników Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (Dz.U. poz. 1234 oraz z 2023 r. poz. 2613).

Oferty należy przesyłać do dnia 1 kwietnia 2024 r. na wybrany adres:

lub składać

w kancelarii Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9, 01-015 Warszawa, od poniedziałku do piątku w godz. 8.15 – 16.15, (parter, pok. 11)
z dopiskiem na kopercie „rekrutacja – Radca prawny w Departamencie Prawnym”.

Oferty nie spełniające wymagań formalnych oraz przesłane lub złożone po terminie, nie będą rozpatrywane.

Biuro zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami drogą telefoniczną lub e-mailową.

Materiały

Ogłosznie na stanowisko Radcy prawnego w Dep. Prawnym
Ogłosznie​_na​_stanowisko​_Radcy​_prawnego​_w​_Dep​_Prawnym.doc 0.07MB
{"register":{"columns":[]}}