W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Starszy specjalista/główny specjalista, stanowisko ds. planowania w departamencie budżetu

06.09.2023

Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje kandydata na stanowisko specjalisty/starszego specjalisty/głównego specjalisty ds. planowania i analiz budżetu w Departamencie Budżetu

Wymiar czasu pracy: cały etat

Adres urzędu:

Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9

01-015 Warszawa

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

        1. Sporządzanie projektu budżetu państwa, planu finansowego oraz planu po zmianach dla części 09 - Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiT) w zakresie zatrudnienia, dochodów i wydatków budżetowych w układzie klasyfikacji budżetowej i w układzie zadaniowym oraz przygotowywanie informacji dla komisji sejmowych i senackich.
        2. Sporządzanie projektu rocznego harmonogramu dochodów i wydatków KRRiT na dany rok budżetowy, modyfikacji rocznego harmonogramu, zapotrzebowania na limity miesięczne i dzienne.
        3. Sporządzanie decyzji budżetowych dotyczących zmian w planie finansowym oraz blokowania planowanych wydatków budżetowych.
        4. Prowadzenie bieżącej analizy sytuacji finansowej KRRiT oraz opracowywanie informacji i analiz z wykonania dochodów i wydatków budżetowych KRRiT w układzie klasyfikacji budżetowej i w układzie zadaniowym na potrzeby Przewodniczącego KRRiT, Dyrektora Biura oraz prowadzonych kontroli.
        5. Opracowywanie we współpracy z komórka merytoryczną oceny  z wykonania planu finansowego Krajowego Instytutu Mediów
        6. Wprowadzanie danych do Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR w zakresie projektu budżetu, planu finansowego, harmonogramu dochodów i wydatków, zapotrzebowania na limity miesięczne i dzienne, decyzji budżetowych.
        7. Stała współpraca z pracownikami komórek organizacyjnych Biura KRRiT (w tym z pracownikami Wydziału Finansowo-Księgowego Departamentu Budżetu oraz Krajowego Instytutu Mediów przy pracach związanych z planowaniem, jak i analizami z realizacji budżetu.
        8. Koordynowanie prac związanych z planowaniem, realizacją planu finansowego w układzie klasyfikacji budżetowej i w układzie zadaniowym.

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie: w przypadku stanowiska główny specjalista wyższe magisterskie,

w przypadku stanowiska starszy specjalista i  specjalista wyższe.

  • Staż pracy /zgodnie z rozporządzeniem Prezydenta RP z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie określenia stanowisk urzędniczych, zasad wynagradzania oraz wymaganych kwalifikacji zawodowych pracowników Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji:
  1. specjalista: wykształcenie wyższe, wymagany staż pracy 3 lata;
  2. starszy specjalista: wykształcenie wyższe, wymagany staż pracy 4 lata;
  3. główny specjalista: wykształcenie wyższe magisterskie, wymagany staż pracy 7 lat.

Pozostałe wymagania niezbędne:

  1. bardzo dobra znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych do ww. ustawy w zakresie gospodarki finansowej jednostek budżetowych, planowania i wykonywania budżetu państwa, szczegółowej klasyfikacji dochodów i wydatków;
  2. biegła znajomość pakietu MS Office i obsługi poczty elektronicznej;
  3. bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  4. zdolność analitycznego myślenia oraz umiejętność syntezy i wyciągania wniosków;
  5. komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole;
  6. umiejętność sprawnego pisania i redagowania tekstów;
  7. dbałość o jakość wykonywanych zadań oraz sumienne i terminowe wykonywanie obowiązków;
  8. umiejętność pracy pod presją czasu.

Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:

  • ukończone studia wyższe o kierunku: finanse, ekonomia lub administracja;
  • mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku samodzielnym lub koordynatora zespołu;
  • mile widziana znajomość pracy w systemie TREZOR oraz w systemach finansowo-księgowych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys;
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • oświadczenia kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy;
  • kandydat może przedstawić także inne dokumenty / materiały dotyczące posiadanych kwalifikacji, kompetencji, np. publikacje, referencje, dyplomy etc.
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
    w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO;
  • oświadczenie kandydata o spełnieniu warunku określonego w art. 4a ustawy z dnia 14 kwietnia 2023 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw.

Pozostałe informacje:

Oferty należy przesyłać do dnia 16 września 2023 r. na adres:

lub składać
od poniedziałku do piątku w godz. 8.15 – 16.15 w kancelarii Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9, 01-015 Warszawa, (parter, pok. 11) z dopiskiem na kopercie „rekrutacja – specjalista/starszy specjalista/główny specjalista w Departamencie Budżetu”.

Oferty nie spełniające wymagań formalnych oraz przesłane lub złożone po terminie, nie będą rozpatrywane.

 

Materiały

Ogłoszenie specjalista starszy specjalista główny specjalista stanowisko ds. planowania w departamencie budżetu
Ogłoszenie​_specjalista​_starszy​_specjalista​_główny​_specjalista​_stanowisko​_ds​_planowania​_w​_departamencie​_budżetu.docx 0.03MB
{"register":{"columns":[]}}