W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Starszy specjalista w Departamencie Multimediów

04.04.2024

Dyrektor Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje kandydata na stanowisko Starszego specjalisty w Departamencie Multimediów

 

Wymiar czasu pracy: pełny etat

Adres urzędu:

Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9

01-015 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie i uaktualnianie bazy danych zawierającej dane dotyczące nadawców rozpowszechniających programy telewizyjne wyłącznie w systemie teleinformatycznym,
  • weryfikacja wpływających do biura KRRiT zgłoszeń o wpis programów do rejestru programów telewizyjnych rozpowszechnianych wyłącznie w systemie teleinformatycznym,
  • kontrola podmiotów rozpowszechniających programy telewizyjne wyłącznie
    w systemie teleinformatycznym w zakresie spełniania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
  • sporządzanie na potrzeby Biura KRRiT wykazów i zestawień dotyczących rozpowszechniania programów telewizyjnych wyłącznie w systemie teleinformatycznym oraz udzielanie informacji w tym zakresie,
  • przygotowywanie analiz i materiałów związanych z problematyką rozpowszechniania programów wyłącznie w systemie teleinformatycznym,
  • udzielanie informacji oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi na pisma dotyczące problematyki związanej z rozpowszechnianiem programów telewizyjnych wyłącznie w systemie teleinformatycznym,
  • współpraca przy przygotowywaniu projektów aktów prawnych oraz procedur wewnętrznych Departamentu Multimediów.

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie: wyższe magisterskie (preferowane prawo i administracja),

Staż pracy / Starszy specjalista –  min. 4 letni staż pracy,

  • znajomość przepisów ustawy z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji oraz rozporządzeń KRRiT dotyczących rozpowszechniania programów,
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office i baz danych.
  • znajomość języka angielskiego na co najmniej komunikatywnym poziomie.

Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:

  • dobra organizacja pracy,
  • dbałość o szczegóły oraz sumienność w wykonywaniu codziennej pracy,
  • przestrzeganie tajemnicy służbowej,
  • umiejętność sprawnego pisania i redagowania tekstów,
  • kreatywność i umiejętności analityczne,
  • komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
  • odporność na stres.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys,
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenia kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, inne dokumenty / materiały dotyczące posiadanych, kwalifikacji i kompetencji np. publikacje, referencje, dyplomy etc.,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
  • oświadczenie kandydata o spełnieniu warunku określonego w art. 3c ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1917).

Pozostałe informacje:

  • warunki finansowe reguluje rozporządzenie Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie określenia stanowisk urzędniczych, zasad wynagradzania oraz wymaganych kwalifikacji zawodowych pracowników Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (Dz.U. z 2019 r. poz. 1234 oraz z 2023 r. poz. 2613).

 

Oferty należy przysłać do 18 kwietnia 2024 r. od dnia ogłoszenia na wybrany adres:

lub składać

w kancelarii Biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9, 01-015 Warszawa, od poniedziałku do piątku w godz. 8.15 – 16.15, (parter, pok. 11) z dopiskiem na kopercie „rekrutacja – Starszy specjalista w Departamencie Multimediów”.

 

Biuro zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami drogą telefoniczną lub
e-mailową.

Materiały

Ogłoszenie o naborze na stanowisko Starszego specjalisty w Departamencie Multimediów
Ogloszenie​_na​_stanowisko​_st​_specjalista​_Departament​_Multimediow.pdf 0.18MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.04.2024 13:30 Urszula Wójcik
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Zbigniew Sławiński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Starszy specjalista w Departamencie Multimediów 1.0 04.04.2024 13:30 Urszula Wójcik

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[{"header":"","value":"","nestedValues":[],"showInContent":false}]}}