W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Wykonanie punktu przetrzymywania tusz dzików przed ich zbadaniem w kierunku wykrycia wirusa ASF

  • Status zamówienia: Aktualne
  • Numer zamówienia:2021/BZP 00238034/01
  • Data rozpoczęcia: 20.10.2021
  • Data zakończenia: 04.11.2021 10:00
  • Jednostka publikująca:PGL LP Nadleśnictwo Brynek
  • Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
  • Tryb zamówienia:Przetarg nieograniczony
  • Opis zamówienia:ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA Prowadzonego pod nazwą: Wykonanie punktu przetrzymywania tusz dzików przed ich zbadaniem w kierunku wykrycia wirusa ASF. Adres: Szkółka Leśna Brzeźnica w Połomii działka ewid.45/2 obręb Połomia Gmina Tworóg nr postępowania ZPN.270.6.2021 ---------------------------------------------------------------------------------------------------> w dokumentach do pobrania _________________________________________________________________________________________________ Informacja z otwarcia ofert - znajduję się do pobrania w załączniku poniżej.__________________________________________________________________________________ Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swoim zakresem wykonanie punktu przetrzymywania tusz dzików przed ich zbadaniem w kierunku wykrycia wirusa ASF. Adres: Szkółka leśna Brzeźnica w Połomii działka ewid.45/2 obręb Połomia Gmina Tworóg • prace przygotowawcze polegające na niwelacji terenu o powierzchni 154 m2, wraz z karczowaniem pni – 10 szt, • dostawa i zbudowanie bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe o poj. ok. 2,0 m3, z wykonaniem przyłącza do chłodni kontenerowej rurą PCV 110 o długości ok. 4 m, oraz z płyty do dezynfekcji dł ok. 2,0 m • wykonanie przyłącza wody na odcinku od miejsca włączenia w lodowni do chłodni kontenerowej długości około 85 m rurą PE 32, • wykonanie przyłącza energetycznego z rozdzielni przy budynku lodowni do skrzynki przy chłodni kontenerowej długość ok. 90 m, • wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grub. 8 cm, na podłożu z tłucznia grub. 25 cm o powierzchni 66,10 m2, • wykonanie nawierzchni tłucznia kamiennego o grubości 25 cm na wjeździe, pow. 54 m2, • zakup i montaż chłodni kontenerowej o wymiarach zewwn. 2 x 2 m szt 1 i 2 x 4 m z częścią socjalną, • wykonanie miejsca do mycia i dezynfekcji – betonowa płyta o wymiarach 2,5 x 5,5 m o obniżonym o 5 cm dnie z odprowadzeniem ścieków do zbiornika, • wykonanie ogrodzenia terenu z paneli zgrzewanych ocynkowanych i malowanych w kolorze zielonym, z drutu 5,0 mm, oczko 5 x 20 cm, na słupkach z profili stalowych prostokątnych o wymiarach 40 x 60 mm i zakończonych zaślepkami z tworzywa sztucznego. Cokolik z płyty betonowej o wys. 30 cm, wysokość ogrodzenia 1,50 m, długość ogrodzenia 33,0 m • demontaż ogrodzenia z siatki na słupkach betonowych o wysokości 2,0 m, na odcinku 4,5 m • wykonanie ogrodzenia z siatki o wys. 2,0 m, długości 13,0 m, • demontaż bramy o wysokości 2,0 m z ogrodzenia po drugiej stronie drogi, i uzupełnienie ogrodzenia z siatki na słupkach betonowych o wysokości 2,0 m, • montaż bramy z odzysku we wjeździe do punktu przetrzymywania tusz dzików, • malowanie bramy 4,5 x 2,0 m, • wykonanie oświetlenia terenu lampa LED na słupie o wysokości ok. 3.0 m Wyposażenie : • Urządzenie ciśnieniowe do mycia kół pojazdów, • ręczne urządzenia ciśnieniowe do dezynfekcji obuwia i rąk, • kuweta do przenoszenia patrochów do chłodni, • Protokoły i sprawdzenia – sprawdzenie wewnętrznej instalacji elektrycznej w chłodniach oraz przyłącza energetycznego i instalacji zewnętrznej – oświetlenia terenu, - protokół ze sprawdzenia szczelności przyłącza wodociągowego.

Materiały

Zał. 5 Wzór umowy
Załnr​_5​_wzór​_umowy.doc 0.10MB
Zał. 8 Grupa kapitałowa
Zał​_nr​_8​_-​_grupa​_kapitałowa.docx 0.02MB
Zał. 6 Wykaz osób
Zał​_nr​_6​_-​_wykaz​_osób.doc 0.03MB
Zał. 4 Wykaz robót
Zał​_nr​_4​_-​_wykaz​_robót.docx 0.02MB
Zał. 3a Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby
Zał​_nr​_3a​_-​_oświadczenie​_udost​_zasoby.docx 0.02MB
Zał. 3 Oświadczenia
Zał​_nr​_3-​_Oświadczenia.docx 0.02MB
Zał. 2 Wzór oferty
Zał​_nr​_2​_-​_wzór​_oferty.docx 0.04MB
Szkic
szkic.pdf 0.32MB
SWZ
SWZ.pdf 9.17MB
Przedmiar chłodnia
przedmiar​_chłodnia.pdf 0.10MB
Chłodnia opis i zakres robót
Chłodnia​_opis​_i​_zakres​_robót.odt 0.01MB
Ogłoszenie o zamówieniu
08d9938c-8208-6ad1-3743-fe00016fdab0.pdf 0.13MB
SWZ Chłodnia
SWZ​_​_Chłodnia.docx 2.12MB
Ogłoszenie
ogłoszenie.doc 0.11MB
Wartość zamówienia
wartość​_zamówienia.pdf 0.16MB
Informacja z otwarcia ofert
Informacja​_z​_otwarcia​_ofert.pdf 0.26MB
Unieważnienie postępowania
unieważnienie​_postępowania.pdf 0.34MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.10.2021 09:25 Sandra Sorbal
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wanda Kogut
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wykonanie punktu przetrzymywania tusz dzików przed ich zbadaniem w kierunku wykrycia wirusa ASF 8.0 19.12.2022 07:23 Sandra Sorbal
Wykonanie punktu przetrzymywania tusz dzików przed ich zbadaniem w kierunku wykrycia wirusa ASF 7.0 19.12.2022 07:20 Sandra Sorbal
Wykonanie punktu przetrzymywania tusz dzików przed ich zbadaniem w kierunku wykrycia wirusa ASF 6.0 22.11.2021 10:49 Sandra Sorbal
Wykonanie punktu przetrzymywania tusz dzików przed ich zbadaniem w kierunku wykrycia wirusa ASF 5.0 22.11.2021 10:48 Sandra Sorbal
Wykonanie punktu przetrzymywania tusz dzików przed ich zbadaniem w kierunku wykrycia wirusa ASF 4.0 04.11.2021 12:03 Sandra Sorbal
Wykonanie punktu przetrzymywania tusz dzików przed ich zbadaniem w kierunku wykrycia wirusa ASF 3.0 04.11.2021 12:02 Sandra Sorbal
Wykonanie punktu przetrzymywania tusz dzików przed ich zbadaniem w kierunku wykrycia wirusa ASF 2.0 04.11.2021 12:02 Sandra Sorbal
Wykonanie punktu przetrzymywania tusz dzików przed ich zbadaniem w kierunku wykrycia wirusa ASF 1.0 20.10.2021 09:25 Sandra Sorbal

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}