W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wymiana grzejników w biurowcu Nadleśnictwa Głogów

12.08.2024

Wymiana grzejników w biurowcu Nadleśnictwa Głogów

Wymiana grzejników w biurowcu Nadleśnictwa Głogów

Zaproszenie do składania ofert zgodnie z zgodnie z Zarządzeniem nr 42/2023 Nadleśniczego Nadleśnictwa Głogów z dnia 13.12.2023 r. znak SA.0210.2.2023 w sprawie udzielenia zamówień publicznych o wartości mniejszej niż kwota 130 000 zł netto.

Nadleśnictwo Głogów

ul. Sikorskiego 54, 67-200 Głogów,

e-mail: glogow@wroclaw.lasy.qov.pl

2. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejących 31 szt. grzejników dwupłytowych z blachy stalowej w budynku siedziby Nadleśnictwa Głogów na nowe dostosowane do zamontowanych w budynku 2 szt. pomp ciepła. Istniejące grzejniki są z podejściem dolnym (lewo lub prawostronnym) wykonanym z posadzki. Stan istniejący został przedstawiony w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszego Zaproszenia do składania ofert. 

3. Termin realizacji zamówienia :

Okres realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do dnia 20 września 2024 r.

4. Kryteria oceny i wyboru ofert:

Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

1. Cena - 100%

W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:                 

 

                                   Cn

C = ------------ x 100 pkt x 100 %   

           Co

gdzie:

C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,

Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych

Co - cena oferty ocenianej

Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Formularzu Oferty

5. Sposób przygotowania oferty:

   W terminie składania ofert Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu Ofertę zawierającą:

a)        Formularz Oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1);

b)        Pełnomocnictwo (opcjonalnie) lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (np. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej                        lub innego właściwego rejestru);

 

c)        Zaakceptowany wzór umowy – stanowiący Załącznik nr 2;

 

d)   Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz                      z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień                    i doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 3);

 

  1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich                    5 lat (wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi Załącznik nr 4);

 

  1. dowody, że wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane należycie.
  2. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.   
  3. Oświadczenie z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. (Załącznik nr 5).

7. Miejsce i termin złożenia ofert:

Ofertę należy złożyć osobiście w zaklejonej kopercie z dopiskiem ,, Oferta na ,, Wymiana grzejników w biurowcu Nadleśnictwa Głogów’’ w siedzibie Zamawiającego lub wysyłając w formie elektronicznej z dopiskiem ,,Oferta wymianę grzejników w biurowcu Nadleśnictwa Głogów’’ (na adres glogow@wroclaw.lasy.gov.pl) do dnia 12 sierpnia 2024 r. godz. 09:00.

8. Otwarcie ofert

Otwarcie ofert nastąpi dnia 12 sierpnia 2024 r. o godz. 10:00.

9. Osobą upoważnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:

Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:

- Karolina Mydłowska (Sekretarz Nadleśnictwa Głogów):

Karolina Mydłowska

(76) 836 59 88

karolina.mydlowska@wroclaw.lasy.gov.pl

- Specjalista ds. zamówień publicznych (w sprawach procedury):

Marika Lesiuk

(76) 836-59-71

marika.lesiuk@wroclaw.lasy.gov.pl

od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 15.00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy.

10. Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 –  Formularz ofertowy;
  2. Załącznik nr 2 – Wzór umowy;
  3. Załącznik nr 3  - Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia;
  4. Załącznik nr 4 – Wykaz robót budowlanych;
  5. Załącznik nr 5 – Oświadczenie z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
  6. Załącznik nr 6 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;

Materiały

Zaproszenie do składania ofert
Zaproszenie​_do​_składania​_ofert​_grzejniki.pdf 1.44MB
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy
Załącznik​_nr​_1​_-​_Formularz​_ofertowy.docx 0.04MB
Załącznik nr 2 - Wzór umowy
Umowa​_wymiana​_grzejników.pdf 0.30MB
Załącznik nr 3 - Wykaz osób
Zał​_nr​_3​_wykaz​_osób.docx 0.02MB
Załącznik nr 4 - Wykaz robót
Załącznik​_nr​_4​_-​_Wykaz​_wykonanych​_robót​_budowlanych.docx 0.02MB
Załącznik nr 5 - Oświadczenie z art. 7 ust. 1
Oświadczenie​_z​_art​_7​_ust​_1.doc 0.05MB
Załącznik nr 6 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy​_opis​_przedmiotu​_zamówienia​_(Automatycznie​_odzyskany).pdf 1.85MB
Informacja z otwarcia
Informacja​_z​_otwarcia.pdf 0.31MB
Wybór najkorzystniejszej oferty
Wybór​_najkorzystniejszej​_oferty​_na​_stronę.pdf 0.22MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
02.08.2024 14:23 marika.lesiuk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Marika Lesiuk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wymiana grzejników w biurowcu Nadleśnictwa Głogów 3.0 19.08.2024 14:53 ŁUKASZ CIOSEK
Wymiana grzejników w biurowcu Nadleśnictwa Głogów 2.0 12.08.2024 14:58 marika.lesiuk
Wymiana grzejników w biurowcu Nadleśnictwa Głogów 1.0 02.08.2024 14:23 marika.lesiuk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}