W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Kompleksowa usługa sprzątania oraz prowadzenie recepcji

  • Status zamówienia: Zakończone
  • Numer zamówienia:S.270.2.2022, 2022/S 067-177516
  • Data rozpoczęcia: 05.04.2022
  • Data zakończenia: 06.05.2022
  • Jednostka publikująca:Nadleśnictwo Janów Lubelski
  • Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
  • Tryb zamówienia:Przetarg nieograniczony
  • Opis zamówienia:Zmieniony Załącznik nr 12 - wzory umów

Materiały

Ogłoszenie o zamówieniu
Ogłoszenie.pdf 0.16MB
SWZ
SWZ.pdf 1.94MB
Zał. 1 Formularz oferty
Załącznik​_nr​_1​_-​_Formularz​_Oferty.docx 0.04MB
Zał. 2A, 2B, 2C -formularz cenowy
Załącznik​_nr​_2A,​_2B,​_2C​_-formularz​_cenowy.zip 0.04MB
Zał. 3 Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik​_3-​_ops​_przedmiotu​_zamówienia.zip 0.10MB
Zał. 4 ID postępowania
Załącznik​_nr​_4​_-​_ID​_postępowania.pdf 0.35MB
Zał. 5 JEDZ
Załącznik​_nr​_5​_-​_JEDZ.docx 0.06MB
Zał. 6 Zobowiązanie podmiotu trzeciego
Załącznik​_nr​_6​_-​_Zobowiązanie​_podmiotu​_trzeciego.docx 0.04MB
Zał. 7 Oświadczenie w sprawie grupy kapitałowej
Załącznik​_nr​_7​_-​_ośw​_w​_spr​_gr​_kapitałowej.docx 0.04MB
Zał. 8 Oświadczenie o aktualności informacji
Załącznik​_nr​_8​_-​_ośw​_o​_aktualności​_informacji.docx 0.04MB
Zał. 9 Wykaz wykonanych usług
Załącznik​_nr​_9​_-​_Wykaz​_wykonanych​_usług.docx 0.02MB
Zał. 10 Wykaz osób
Załącznik​_nr​_10​_-​_Wykaz​_osób.docx 0.02MB
Zał. 11 Wykaz urządzeń technicznych
Załącznik​_nr​_11​_-​_Wykaz​_urządzeń​_technicznych.docx 0.02MB
Zał. 12A, 12B, 12C - wzory umów
Załącznik​_nr​_12A,​_12B,​_12C​_-​_wzory​_umów​_ok.pdf 0.74MB
Zał. 13 Link do postępowania
Załącznik​_nr​_13​_-​_Link​_do​_postępowania.pdf 0.35MB
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Ogłoszenie​_zmian​_lub​_dodatkowych​_informacji.pdf 0.06MB
Zmiana treści SWZ
Zmiana​_treści​_SWZ(1).pdf 0.16MB
Zmieniony Załącznik nr 12 - wzory umów
Zmieniony​_Załącznik​_nr​_12​_-​_wzory​_umów.pdf 0.43MB
Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinasowanie zadania
INFORMACJA​_O​_KWOCIE,​_JAKĄ​_ZAMAWIAJĄCY​_ZAMIERZA​_PRZEZNACZYĆ​_NA​_SFINANSOWANIE​_ZAMÓWIENIA-​_sprzatanie.pdf 0.16MB
Informacja z otwarcia ofert- sprzątanie
Informacja​_z​_otwarcia​_ofert​_-​_sprzątanie.pdf 0.15MB
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część I i część III
Informacja​_o​_wybrze​_najkorzystniejszej​_oferty​_-​_Część​_I​_i​_Część​_III.pdf 0.18MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.04.2022 16:37 Ewa Flis-Martyniuk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Michał Matysiak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Kompleksowa usługa sprzątania oraz prowadzenie recepcji 8.0 01.08.2022 15:27 Ewa Flis-Martyniuk
Kompleksowa usługa sprzątania oraz prowadzenie recepcji 7.0 23.05.2022 15:24 Ewa Flis-Martyniuk
Kompleksowa usługa sprzątania oraz prowadzenie recepcji 6.0 23.05.2022 15:23 Ewa Flis-Martyniuk
Kompleksowa usługa sprzątania oraz prowadzenie recepcji 5.0 06.05.2022 15:27 Ewa Flis-Martyniuk
Kompleksowa usługa sprzątania oraz prowadzenie recepcji 4.0 06.05.2022 09:21 Ewa Flis-Martyniuk
Kompleksowa usługa sprzątania oraz prowadzenie recepcji 3.0 28.04.2022 15:37 Ewa Flis-Martyniuk
Kompleksowa usługa sprzątania oraz prowadzenie recepcji 2.0 25.04.2022 20:18 Ewa Flis-Martyniuk
Kompleksowa usługa sprzątania oraz prowadzenie recepcji 1.0 05.04.2022 16:37 Ewa Flis-Martyniuk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}