Zamówienie publiczne
Nazwa zamówienia
Kompleksowa usługa sprzątania oraz prowadzenie recepcji
- Status zamówienia: Zakończone
- Numer zamówienia:S.270.2.2022, 2022/S 067-177516
- Data rozpoczęcia: 05.04.2022
- Data zakończenia: 06.05.2022
- Jednostka publikująca:Nadleśnictwo Janów Lubelski
- Rodzaj ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
- Tryb zamówienia:Przetarg nieograniczony
- Opis zamówienia:Zmieniony Załącznik nr 12 - wzory umów
Materiały
Ogłoszenie o zamówieniuOgłoszenie.pdf 0.16MB SWZ
SWZ.pdf 1.94MB Zał. 1 Formularz oferty
Załącznik_nr_1_-_Formularz_Oferty.docx 0.04MB Zał. 2A, 2B, 2C -formularz cenowy
Załącznik_nr_2A,_2B,_2C_-formularz_cenowy.zip 0.04MB Zał. 3 Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik_3-_ops_przedmiotu_zamówienia.zip 0.10MB Zał. 4 ID postępowania
Załącznik_nr_4_-_ID_postępowania.pdf 0.35MB Zał. 5 JEDZ
Załącznik_nr_5_-_JEDZ.docx 0.06MB Zał. 6 Zobowiązanie podmiotu trzeciego
Załącznik_nr_6_-_Zobowiązanie_podmiotu_trzeciego.docx 0.04MB Zał. 7 Oświadczenie w sprawie grupy kapitałowej
Załącznik_nr_7_-_ośw_w_spr_gr_kapitałowej.docx 0.04MB Zał. 8 Oświadczenie o aktualności informacji
Załącznik_nr_8_-_ośw_o_aktualności_informacji.docx 0.04MB Zał. 9 Wykaz wykonanych usług
Załącznik_nr_9_-_Wykaz_wykonanych_usług.docx 0.02MB Zał. 10 Wykaz osób
Załącznik_nr_10_-_Wykaz_osób.docx 0.02MB Zał. 11 Wykaz urządzeń technicznych
Załącznik_nr_11_-_Wykaz_urządzeń_technicznych.docx 0.02MB Zał. 12A, 12B, 12C - wzory umów
Załącznik_nr_12A,_12B,_12C_-_wzory_umów_ok.pdf 0.74MB Zał. 13 Link do postępowania
Załącznik_nr_13_-_Link_do_postępowania.pdf 0.35MB Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Ogłoszenie_zmian_lub_dodatkowych_informacji.pdf 0.06MB Zmiana treści SWZ
Zmiana_treści_SWZ(1).pdf 0.16MB Zmieniony Załącznik nr 12 - wzory umów
Zmieniony_Załącznik_nr_12_-_wzory_umów.pdf 0.43MB Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinasowanie zadania
INFORMACJA_O_KWOCIE,_JAKĄ_ZAMAWIAJĄCY_ZAMIERZA_PRZEZNACZYĆ_NA_SFINANSOWANIE_ZAMÓWIENIA-_sprzatanie.pdf 0.16MB Informacja z otwarcia ofert- sprzątanie
Informacja_z_otwarcia_ofert_-_sprzątanie.pdf 0.15MB Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - część I i część III
Informacja_o_wybrze_najkorzystniejszej_oferty_-_Część_I_i_Część_III.pdf 0.18MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 05.04.2022 16:37 Ewa Flis-Martyniuk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Michał Matysiak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Kompleksowa usługa sprzątania oraz prowadzenie recepcji | 8.0 | 01.08.2022 15:27 Ewa Flis-Martyniuk |
Kompleksowa usługa sprzątania oraz prowadzenie recepcji | 7.0 | 23.05.2022 15:24 Ewa Flis-Martyniuk |
Kompleksowa usługa sprzątania oraz prowadzenie recepcji | 6.0 | 23.05.2022 15:23 Ewa Flis-Martyniuk |
Kompleksowa usługa sprzątania oraz prowadzenie recepcji | 5.0 | 06.05.2022 15:27 Ewa Flis-Martyniuk |
Kompleksowa usługa sprzątania oraz prowadzenie recepcji | 4.0 | 06.05.2022 09:21 Ewa Flis-Martyniuk |
Kompleksowa usługa sprzątania oraz prowadzenie recepcji | 3.0 | 28.04.2022 15:37 Ewa Flis-Martyniuk |
Kompleksowa usługa sprzątania oraz prowadzenie recepcji | 2.0 | 25.04.2022 20:18 Ewa Flis-Martyniuk |
Kompleksowa usługa sprzątania oraz prowadzenie recepcji | 1.0 | 05.04.2022 16:37 Ewa Flis-Martyniuk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP