Zamówienie publiczne
Nazwa zamówienia
64/21/TPBN - Uruchomienie usługi systemu Contact Center, w modelu SaaS, integrującego wiele kanałów komunikacji z klientami wraz z wdrożeniem, utrzymaniem oraz usługą szkoleniową dla Narodowego Centrum Badań i Rozwoju
- Status zamówienia: Zakończone
- Numer zamówienia:64/21/TPBN
- Data rozpoczęcia: 13.01.2022
- Data zakończenia: 28.01.2022 13:00
- Wartość szacunkowa zamówienia:poniżej 139 tys. euro
- Jednostka publikująca:ZWZ
- Opis zamówienia:Uruchomienie usługi systemu Contact Center, w modelu SaaS, integrującego wiele kanałów komunikacji z klientami wraz z wdrożeniem, utrzymaniem oraz usługą szkoleniową dla Narodowego Centrum Badań i Rozwoju (NCBR).
Materiały
Ogłoszenie o zamówieniuOgłoszenie_o_zamówieniu.pdf 0.10MB SWZ + załączniki
6421TPBN_SWZ_+_załączniki.pdf 0.47MB Załączniki do SWZ w wersji edytowalnej
6421TPBN_załączniki_do_SWZ_w_wersji_edytowalnej.docx 0.08MB SOPZ
6421TPBN_SOPZ.pdf 0.15MB PPU
6421TPBN_PPU.pdf 0.44MB Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 19.01.2022
ogłoszenie_o_zmianie_ogłoszenia.pdf 0.04MB Zmiana terminu składania ofert z dnia 19.01.2022
64_21_Zmiana_terminu_składania_ofert.pdf 0.09MB Odpowiedzi na pytania i zmiana SWZ z dnia 24.01.2022
64_21_Odpowiedzi_na_pytania_i_zmiana_SWZ.pdf 0.25MB PPU tekst jednolity po zmianach SWZ z dnia 24.01.2022
64_21_PPU_tekst_jednolity_po_zmianach_SWZ.pdf 0.42MB Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia
Informacja_o_kwocie_na_sfinansowanie_zamówienia.pdf 0.56MB Informacja z otwarcia ofert
Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf 0.68MB Informacja o wyborze art. 253 ust. 2
64_21_TPBN_informacja_o_wyborze_art_253_ust_2_-_na_stronę.pdf 0.15MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 13.01.2022 14:07 Szymon Iwańczuk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Szymon Iwańczuk
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
64/21/TPBN - Uruchomienie usługi systemu Contact Center, w modelu SaaS, integrującego wiele kanałów komunikacji z klientami wraz z wdrożeniem, utrzymaniem oraz usługą szkoleniową dla Narodowego Centrum Badań i Rozwoju | 6.0 | 09.03.2022 15:03 Szymon Iwańczuk |
64/21/TPBN - Uruchomienie usługi systemu Contact Center, w modelu SaaS, integrującego wiele kanałów komunikacji z klientami wraz z wdrożeniem, utrzymaniem oraz usługą szkoleniową dla Narodowego Centrum Badań i Rozwoju | 5.0 | 31.01.2022 15:26 Szymon Iwańczuk |
64/21/TPBN - Uruchomienie usługi systemu Contact Center, w modelu SaaS, integrującego wiele kanałów komunikacji z klientami wraz z wdrożeniem, utrzymaniem oraz usługą szkoleniową dla Narodowego Centrum Badań i Rozwoju | 4.0 | 28.01.2022 13:34 Szymon Iwańczuk |
64/21/TPBN - Uruchomienie usługi systemu Contact Center, w modelu SaaS, integrującego wiele kanałów komunikacji z klientami wraz z wdrożeniem, utrzymaniem oraz usługą szkoleniową dla Narodowego Centrum Badań i Rozwoju | 3.0 | 24.01.2022 17:40 Szymon Iwańczuk |
64/21/TPBN - Uruchomienie usługi systemu Contact Center, w modelu SaaS, integrującego wiele kanałów komunikacji z klientami wraz z wdrożeniem, utrzymaniem oraz usługą szkoleniową dla Narodowego Centrum Badań i Rozwoju | 2.0 | 19.01.2022 17:59 Szymon Iwańczuk |
64/21/TPBN - Uruchomienie usługi systemu Contact Center, w modelu SaaS, integrującego wiele kanałów komunikacji z klientami wraz z wdrożeniem, utrzymaniem oraz usługą szkoleniową dla Narodowego Centrum Badań i Rozwoju | 1.0 | 13.01.2022 14:07 Szymon Iwańczuk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP