W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

64/21/TPBN - Uruchomienie usługi systemu Contact Center, w modelu SaaS, integrującego wiele kanałów komunikacji z klientami wraz z wdrożeniem, utrzymaniem oraz usługą szkoleniową dla Narodowego Centrum Badań i Rozwoju

  • Status zamówienia: Zakończone
  • Numer zamówienia:64/21/TPBN
  • Data rozpoczęcia: 13.01.2022
  • Data zakończenia: 28.01.2022 13:00
  • Wartość szacunkowa zamówienia:poniżej 139 tys. euro
  • Jednostka publikująca:ZWZ
  • Opis zamówienia:Uruchomienie usługi systemu Contact Center, w modelu SaaS, integrującego wiele kanałów komunikacji z klientami wraz z wdrożeniem, utrzymaniem oraz usługą szkoleniową dla Narodowego Centrum Badań i Rozwoju (NCBR).

Materiały

Ogłoszenie o zamówieniu
Ogłoszenie​_o​_zamówieniu.pdf 0.10MB
SWZ + załączniki
6421TPBN​_SWZ​_+​_załączniki.pdf 0.47MB
Załączniki do SWZ w wersji edytowalnej
6421TPBN​_załączniki​_do​_SWZ​_w​_wersji​_edytowalnej.docx 0.08MB
SOPZ
6421TPBN​_SOPZ.pdf 0.15MB
PPU
6421TPBN​_PPU.pdf 0.44MB
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 19.01.2022
ogłoszenie​_o​_zmianie​_ogłoszenia.pdf 0.04MB
Zmiana terminu składania ofert z dnia 19.01.2022
64​_21​_Zmiana​_terminu​_składania​_ofert.pdf 0.09MB
Odpowiedzi na pytania i zmiana SWZ z dnia 24.01.2022
64​_21​_Odpowiedzi​_na​_pytania​_i​_zmiana​_SWZ.pdf 0.25MB
PPU tekst jednolity po zmianach SWZ z dnia 24.01.2022
64​_21​_PPU​_tekst​_jednolity​_po​_zmianach​_SWZ.pdf 0.42MB
Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia
Informacja​_o​_kwocie​_na​_sfinansowanie​_zamówienia.pdf 0.56MB
Informacja z otwarcia ofert
Informacja​_z​_otwarcia​_ofert.pdf 0.68MB
Informacja o wyborze art. 253 ust. 2
64​_21​_TPBN​_informacja​_o​_wyborze​_art​_253​_ust​_2​_-​_na​_stronę.pdf 0.15MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.01.2022 14:07 Szymon Iwańczuk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Szymon Iwańczuk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
64/21/TPBN - Uruchomienie usługi systemu Contact Center, w modelu SaaS, integrującego wiele kanałów komunikacji z klientami wraz z wdrożeniem, utrzymaniem oraz usługą szkoleniową dla Narodowego Centrum Badań i Rozwoju 6.0 09.03.2022 15:03 Szymon Iwańczuk
64/21/TPBN - Uruchomienie usługi systemu Contact Center, w modelu SaaS, integrującego wiele kanałów komunikacji z klientami wraz z wdrożeniem, utrzymaniem oraz usługą szkoleniową dla Narodowego Centrum Badań i Rozwoju 5.0 31.01.2022 15:26 Szymon Iwańczuk
64/21/TPBN - Uruchomienie usługi systemu Contact Center, w modelu SaaS, integrującego wiele kanałów komunikacji z klientami wraz z wdrożeniem, utrzymaniem oraz usługą szkoleniową dla Narodowego Centrum Badań i Rozwoju 4.0 28.01.2022 13:34 Szymon Iwańczuk
64/21/TPBN - Uruchomienie usługi systemu Contact Center, w modelu SaaS, integrującego wiele kanałów komunikacji z klientami wraz z wdrożeniem, utrzymaniem oraz usługą szkoleniową dla Narodowego Centrum Badań i Rozwoju 3.0 24.01.2022 17:40 Szymon Iwańczuk
64/21/TPBN - Uruchomienie usługi systemu Contact Center, w modelu SaaS, integrującego wiele kanałów komunikacji z klientami wraz z wdrożeniem, utrzymaniem oraz usługą szkoleniową dla Narodowego Centrum Badań i Rozwoju 2.0 19.01.2022 17:59 Szymon Iwańczuk
64/21/TPBN - Uruchomienie usługi systemu Contact Center, w modelu SaaS, integrującego wiele kanałów komunikacji z klientami wraz z wdrożeniem, utrzymaniem oraz usługą szkoleniową dla Narodowego Centrum Badań i Rozwoju 1.0 13.01.2022 14:07 Szymon Iwańczuk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}