W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Organizacja spotkania LIDERÓW w ramach networkingu

  • Status zamówienia: Anulowane
  • Data rozpoczęcia: 28.12.2023
  • Data zakończenia: 04.01.2024
  • Jednostka publikująca:DZS
  • Opis zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja spotkania z LIDERAMI (dalej: „Wydarzenie”) w związku z uruchamianiem stałych platform networkingowych łączących naukę z biznesem. Celem Wydarzenia jest uroczyste uruchomienie stałych platform networkingowych oraz stworzenie przestrzeni wymiany doświadczeń LIDERów w ramach networkingu. Podczas Wydarzenia – naukowcy – laureaci programu LIDER będą rozmawiać o ułatwieniach oraz barierach jakie napotkali na swojej ścieżce naukowo-biznesowej. Wydarzeniu będzie towarzyszyła dyskusja na temat wyników projektów oraz zakończonych sukcesem wdrożeń beneficjentów programu LIDER. Wydarzenie będzie trwać maksymalnie 5 godzin, preferowane godziny popołudniowo-wieczorne.

Materiały

Zapytanie ofertowe
20231227​_-​_zapytanie​_ofertowe​_-​_spotkanie​_LIDERów-bez​_załączników.pdf 0.23MB
Załącznik nr 1- do zapytania ofertowego
20231227​_-​_załącznik​_nr​_1-​_do​_zapytania​_ofertowego.pdf 0.22MB
Informacja o unieważnieniu postępowania
unieważnienie​_postępowania.pdf 0.07MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.12.2023 13:43 Szymon Iwańczuk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
DZS
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Organizacja spotkania LIDERÓW w ramach networkingu 2.0 17.01.2024 15:05 Szymon Iwańczuk
Organizacja spotkania LIDERÓW w ramach networkingu 1.0 28.12.2023 13:43 Szymon Iwańczuk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}