W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego i drukarek wraz akcesoriami, dodatkowymi kompletami tonerów i gwarancją producenta

  • Status zamówienia: Aktualne
  • Numer zamówienia:nie dotyczy
  • Data rozpoczęcia: 08.12.2021
  • Data zakończenia: 16.12.2021
  • Jednostka publikująca:DSI
  • Opis zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego i drukarek wraz akcesoriami, dodatkowymi kompletami tonerów i gwarancją producenta.

Materiały

Zapytanie ofertowe
PW3-3​_F6​_Zapytanie​_ofertowe​_drukarki​_8​_12​_2021.pdf 0.19MB
Formularz ofertowy
Formularz​_ofertowy.doc 0.19MB
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej
PW​_372-1​_F10​_Informacja​_o​_wyborze​_oferty​_najkorzystniejszej.pdf 0.08MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.12.2021 15:18 Szymon Iwańczuk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Szymon Iwańczuk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego i drukarek wraz akcesoriami, dodatkowymi kompletami tonerów i gwarancją producenta 2.0 21.12.2021 08:41 Paweł Kęska
Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego i drukarek wraz akcesoriami, dodatkowymi kompletami tonerów i gwarancją producenta 1.0 08.12.2021 15:18 Szymon Iwańczuk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}